New-in Catrice Liquid Lip Powder (Metal Matt)

 
Bij de nieuwe assortimentsvernieuwing van Catrice kwamen ook de nieuwe Catrice Liquid Lip Powders in het assortiment. Deze zijn er in de gewone variant, maar ook in metallic. Metallic is dit seizoen helemaal in in je make-up. Ik kocht een aantal van de metallic variant en deze ga ik vandaag voor jullie reviewen! Lees snel verder of het ook echt wat is, metallic op je lippen!

Dat metallic dit seizoen helemaal in is, kan je bijna niet ontgaan zijn. En laat ik eerlijk zeggen dat ik eerst zo mijn twijfels had bij deze trend. Maar goed, het proberen kan nooit geen kwaad. Misschien kom je er zo achter dat je een make-up trend toch wel erg mooi vind! En voor €3,99 is het het proberen waard.


 
De metal matt liquid lip powders zitten in een transparante met zwarte huls. Ziet er op zich prima uit. Niet heel luxe, maar ook niet goedkoop. Een beetje ertussenin. Wel kan je zo de kleuren goed zien en dat heeft ook wel weer zijn voordelen, vind ik zelf.Ik heb de metal matt liquid lip powders in de volgende kleuren:
  • 020 Frame Of Roses
  • 030 Jenny From The Bronze
  • 040 Blogger's Favourite
  • 050 Let's Mauve To San Francisco
 In totaal zijn er zes verschillende kleuren, waarvan ik er vier kocht.
 
 
De liquid lip powder is een combinatie tussen een liquid lipstick, een lipstain en een lippoeder. De kleuren zijn erg goed gepigmenteerd en bevatten metallic deeltjes. Je brengt deze aan met een sponsachtige applicator die niet te hard is. Wat best fijn werkt. Wel heb je met sommige kleurtjes dat je een tweede laagje aan moet brengen, omdat de dekking vaak anders niet zo egaal is. Dat is het enige minpuntje dat ik kan bedenken.

 
De kleuren zijn echt prachtig. En erg geschikt voor de herfst en de winter. Vooral het Blogger's Favourite is een uitstekende najaarskleur. De liquid lip powders drogen matt op en als ze eenmaal opgedroogd zijn, blijven ze ook heel goed zitten. Toen ik deze er s'avonds eraf wilde halen, moest ik hier echt moeite voor doen. Dus dat is echt heel erg fijn!

Mocht je op zoek zijn naar goede metallic lipstain, neem dan zeker een kijkje bij de Catrice Metal matt Liquid Lip Powders!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?