New-in Action make-up kwasten

 
Bij de Action zijn er redelijk vaak nieuwe producten te vinden. Toen ik deze keer bij de Action kwam zag ik dat er twee nieuwe kwasten sets lagen. En omdat een aantal van mijn kwasten toch aan vervanging toe waren, besloot ik deze twee sets te kopen.

 
Deze kwasten set viel mij op vanwege het vrolijke bloemenpatroon dat de handvatten hebben. De kwasten zien er in ieder geval leuk en mooi uit. En voor €1,79 is het het proberen waard.
 
 
De kwasten hebben een normale lengte en liggen goed in de hand. Voor de prijs zou je verwachten dat de haren erg stug en hard zouden zijn. Maar ze zijn juist heel erg zacht. Ook werken de kwasten erg fijn en pakken goed product op. Voor deze prijs is het zeker de moeite waard. Er waren trouwens twee verschillende kleuren verkrijgbaar voor deze set.
 
 
Deze kwasten zijn een bijna exacte dupe van de soortgelijke kwasten. Veel merken hebben deze soort kwasten al en nu zijn deze ook bij de Action te koop. In deze set krijg je een small, medium en large voor €3,95.
 
 
De vormgeving vind ik wel gaan. De onderkant van de kwast vind ik niet echt mooi. Mooier had het geweest als deze simpel recht was. Wel geeft deze aparte vorm meer grip. Ik was altijd al benieuwd naar zulk soort kwasten, die een beetje op grootte tandenborstels lijken. De kwasten voelen erg zacht aan. Wel is het even wennen met het aanbrengen van je make-up, maar gaat op zich prima. Wel vind ik de medium te groot voor oogschaduw, maar werkt voor het gezicht prima. En voor deze prijs ook prima om te proberen.

Alle twee de sets zijn prima en werken ook fijn. Dus deze twee sets zijn een goede aanschaf.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?