Mijn persoonlijke blog/youtube goals!

Afbeeldingsresultaat voor blog goals

Een tijdje geleden schreef ik al een artikel over mijn nieuwe blogschema en alles. Toen ik daar mee bezig was vroeg ik mij af wat nu eigenlijk mijn blogging goals zijn. Dus wat ik met mijn blog wil bereiken en welke doelen ik heb voor mijn blog. Maar niet alleen voor mijn blog, maar ook voor mijn youtube kanaal.
Blog goals


  • Meer bezig zijn met social media, zoals twitter en facebook. Hier post ik wel regelmatig wat op, maar dit wil ik veel vaker gaan doen. En meer met afbeeldingen bij de teksten die ik post werken. Dit doe ik nu maar heel zelden.
  • Meer bezoekers krijgen op Live, Life and Dream. Ik wil graag eind van het jaar voorbij de 50.000 bezoekers zitten. En het zo helemaal mooi zijn als ik aan het eind van het jaar de 100.000 bezoekers zou hebben.
  • Meer regelmaat krijgen in het inplannen van mijn to do lijst. Ik maak wel regelmatig een to do lijst wat ik in een week moet doen, maar ik hou mij er niet echt altijd aan. Terwijl ik dit wel zou moeten doen.
  • Meer betaalden samenwerkingen aangaan, zodat ik meer inkomsten met mijn blog krijg.
Youtube goals
  •  Met mijn youtube kanaal meer actief zijn op social media. En van tevoren video's aankondigen e.d
  • De 10.000 vieuws halen zodat ik mij kan aanmelden om youtube partner te worden. Zodat ik ook via mijn kanaal wat inkomsten binnen kan krijgen.
  • Mijn video's zo gevarieerd mogelijk houden.
  • Meer DIY's en how to's maken. Dit vind ik zelf altijd erg leuk om te doen, alleen laat ik het nooit zien op mijn kanaal.
Dit zijn voor nu mijn blog en youtube goals. Mocht je je afvragen waarom ik alleen voor Live, Life and Dream blogging goals heb, dat is omdat ik mijn andere blogs meer als gewoon een hobby en als iets extra's voor erbij zie. Alhoewel een aantal van mijn blogs best groter zouden kunnen worden als ik er meer tijd in zou kunnen steken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?