Mijn 5 favoriete zomer budget lipsticks

De zomer is volop bezig en bij de zomer horen ook weer andere lipstick kleuren dan de herfst e nde winter. Tenminste, ik vind van wel. Want in de lente en de zomer gebruik ik toch andere kleuren met make-up dan in de herfst en winter. Vandaag deel ik met jullie mijn vijf favoriete zomerse budget lipsticks. Dus ben je benieuwd welke dit zijn, lees dan snel verder!

Ik heb het artikel vrij simpel gehouden en ga dan ook geen uitgebreide review doen over de vijf lipsticks. Ik laat simpelweg zien welke lipsticks in mijn zomerse top vijf zitten.
 
 Ik heb nog wel andere lipsticks die ik vaak draag in de zomer, maar dit is toch wel mijn top vijf. Van boven naar beneden zijn dit de lipsticks.
  • Makeup Revolution Reckless
  • Makup Revolution Scandalous Depraved
  • Max & More Lipstick Nude 05
  • Max Factor Lipfinity 10 Stay Exclusive
  • Etos Color Care lipstick Candy Crush
     
 De eerste is inderdaad een vrij donkere roodtint. Maar ik vind deze zo mooi dat ik deze ook gewoon in de zomer draag. Moet kunnen vind ik. Deze is zowel voor de zomer als voor de winter erg mooi. Een van mijn meest opvallende kleur is toch wel de lila, echt een kleur waar je niet omheen kan. Misschien too much, maar ik vind deze echt heel mooi. Nude kleuren zitten bij mij altijd wel in mijn favoriete lijstje. Zo ook in de zomer. En als laatst een felle kleur die ook tevens een exacte dupe is van Mac Candy Jumjum. Deze is echt een knalroze koele kleur.

Dit zijn mijn top vijf favoriete zomerse lipstick. Welke zijn jouw favorieten?


























Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?