Tag - Lipproduct Addict Tag


lipproduct addict tag

Als ik in een winkel kom waar ze ook make-up verkopen, is het eerst waar ik bij een merk naar kijk de lipproducten. Mijn meest favoriete make-up item zijn dan ook wel lipproducten. Hier heb ik er dan ook best wel wat van in mijn stash. Dus deze lipproduct addict tag is mij dus echt op het lijf geschreven. Laten we snel doorgaan naar de tag!


1. Favoriete lipbalsem/lip verzorging
Ik heb niet echt een favoriete lipbalm, al vind ik de maybelline babylips wel echt heel erg fijn. Dus dan zou je het toch een favoriet kunnen noemen! Al heb ik niet de voorkeur voor een bepaalde lipbalsem.

2. Beste opvallende rode lipstick
Laat ik nu net niet van opvallende rode lipstick houden. Ik vind het mooi bij een ander, maar niet bij mijzelf. Dan kies ik toch voor een bordeaux of donker rode lipstick. Staat mij ook veel beter. En daarin is mijn all-time favoriete een oude limited edition van Catrice. Erg jammer dat deze niet meer te koop is en ook nergens meer te vinden. Want dit is echt mijn meest favoriete rode lipstick.

3. Beste luxe en goedkope lipproduct
Van de wat luxere merken vind ik de lipsticks van Pupa erg fijn. Catrice en Essence hebben toch wel mijn meest favoriete budget lipsticks in hun assortiment.

4. Beste MAC lipstick
Hier kan ik heel kort over zijn, want ik heb namelijk geen MAC lipsticks.

5. Meest teleurstellende lipproduct
Dit zijn toch wel de lipproducten waar bijna tot geen kleur vanaf komt. Dit vind ik toch altijd zo jammer. Je verwacht een kleur en dan komt er geen kleur vanaf. Ook hou ik niet van plakkende lipgloss. Dan staat er op de huls dat het een lipgloss is die niet plakt en vervolgens plakt deze als een malle. Waardoor er vervolgens weer haren en kruimels aan blijven plakken.

6. Lippotlood: wel of niet doen?
Ik gebruik eigenlijk amper lippotlood. Wel bij de donkere kleuren, maar vaak vergeet ik dit toch te gebruiken. Wel vind ik het altijd leuk om combinaties van lipstick en lippotlood te maken. Krijg je soms toch heel andere en mooie kleuren uit.

7. Beste lipgloss
Een van de beste lipgloss vind ik de L'oreal Glam shine. Hier heb ik er al verschillende van gehad en ook weer opgemaakt. En dat is voor mij toch al heel wat als ik een product helemaal tot het eind opmaak. En deze lipgloss plakt ook totaal niet! Echt een favoriet! Maar ook de matte lipglosses van Essence zijn zeker een aanrader!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?