Summer make-up look

Afbeeldingsresultaat voor Summer
De zomer is iets meer dan een week geleden begonnen. En om helemaal in de zomer stemming te komen maakte ik een zomerse ooglook. Want met wat zomerse kleuren ben je helemaal klaar om aan de zomer te beginnen! Kijk snel mee naar de zomer look die ik maakte!

 Voor deze look gebruikte ik allemaal budget producten, want een leuke en mooie zomerlook hoeft helemaal niet duur te zijn. 

 
De spullen die ik gebruikte zijn:
  • Max & More make-up oogschaduwpalette in 02 Full Color
  • Miss Sporty oogschaduw 120 Inspiration
  • Max & More oogschaduw 05 Sahara
  • Catrice Prime and Fine oogschaduwbasis
  • Essence Maximum Definition Volume Mascara
 
Het oogschaduw palette van Max & More bevat veel felle kleuren oogschaduw en vond ik daarom perfect voor een zomerse look. Daarnaast gebruikte ik een oogschaduw van miss sporty en een single oogschaduw van Max & More. Deze laatste is helaas tijdens het maken van de foto's gesneuveld. Ik zette deze op mijn bureau en toen ik de foto's wilde gaan maken zag ik dat deze kapot was gesprongen. Vraag mij alleen af hoe een oogschaduw zomaar kapot kan springen.

 
Voor de look gebruikte ik, naast de twee singles, de twee kleuren uit het palette waar een hartje op staat. De groene deed ik op het bewegend ooglid en de bruin in mijn arcadeboog.
 
Ik heb de ooglook als volgt gemaakt:
  • Natuurlijk als eerste de oogschaduwbasis, zodat de look goed blijft zitten.
  • Daarna bracht ik de Max & More single oogschaduw aan in de arcadeboog als overgangskleur. 
  • Over deze bracht ik de bruintint uit het Max & More palette aan en op het bewegend ooglid de groen tint uit hetzelfde palette.
  • Om de kleur iets draagbaarder te maken, deed ik wat van de miss sporty single oogschaduw over de fel groene kleur.
  • Alles goed blenden,mascara en klaar is de look!
 
 En dit is het resultaat. Kleurrijk, maar toch draagbaar. Ik vind deze erg goed gelukt en zeker summerproof!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?