Dierproefvrije stash


Afbeeldingsresultaat voor dierproefvrije make-up
 Dierproefvrije make-up. Het is iets waar steeds meer mensen mee bezig zijn en waar je ook steeds meer over hoort op social media. Het is immers ook best belangrijk dat de rechten van de dieren beschermt worden, want de dieren kunnen immers zelf niet praten. Sommige mensen passen niet alleen hun verzorgingsproducten aan, maar ook hun make-up stash. En maken deze geheel dierproefvrij. En nu vraag je je misschien af of ik een dierproefvrije stash heb.




Of merken dierproefvrij zijn is heel eenvoudig te vinden via google. Zoek op ''dierproefvrije make-up'' en je kan heel veel hierover vinden. De lijst was alleen iets te lang om hier neer te zetten, dus deze kan je vinden onder het linkje!

Zelf ben ik er heel eerlijk in dat ik geen dierproefvrije stash heb. Er zitten in mijn stash best wel een aantal merken die op dieren zijn getest. Niet dat ik niet van dieren hou, ik ben juist gek op dieren. Dit even uit de wereld geholpen voordat er word gezegd dat ik een dieren hater en alles ben. Ik ben juist totaal het tegenovergestelde. Ik zou zelfs nog een verlaten baby eendje opvoeden als ik die zou vinden en de ouders er niet meer zouden zijn om ervoor te zorgen. Zo'n persoon ben ik.

Maar laten we ook wel eerlijk wezen dat ik niet de producten die ik nu in mijn stash heb weg ga doen omdat deze op dieren zijn getest. Ik heb nu eenmaal niet het geld om alles te vervangen en ik vind het zonde om het weg te gooien. Dus gebruik ik het gewoon, waarom niet. En als ik eerlijk ben dan let ik niet heel erg op het feit of het op dieren is getest of niet. Misschien is dit wel nalatig, dit mag je vinden. Maar dit is wel de realiteit, daar ben ik ook gewoon eerlijk over. Ik kan mij wel anders voordoen, maar daar heeft niemand iets aan.

Of ik mijn stash in de toekomst ga veranderen in een dierproefvrije stash, ik denk het zelf niet. Noem het gemeen, maar ik ben er in ieder geval wel eerlijk in. Dat is niet te ontkennen. Wil je zelf wel je stash dierproefvrij maken, dan is dat je goed recht!Wel vind ik het heel goed dat steeds meer merken dierproefvrij worden! En zo wordt het dus ook steeds makkelijker om aan dierproefvrije merken te komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?