10 redenen waarom de zomer leuk is...

https://pietervanforeest.nl/actueel/gezond-de-zomer-in
 Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!


  1.  Het is eerder licht en het blijft buiten s'avonds ook langer licht. Dit vind ik toch wel het allerfijnst van de zomer.
  2. Dagjes uit zijn toch wel de leukste dingen om in de zomer te doen. Lekker snuffelen in winkeltjes of naar een dierentuin. Heerlijk!
  3. IJsjes! Een zomer zonder ijsjes klopt eigenlijk gewoon niet. En dan het liefst yoghurtijsjes.
  4. Eindelijk kan de zomerkleding weer uit de kast en de warmere kleding erin. En ook is het fijn dat ik dan weer mijn slippers aankan. Want daar loop ik zowat de hele zomer op !
  5. Zomer eten! Zoals ijsjes, salades, watermeloen en smoothies. Als het warm is heb je toch minder zin om warme maaltijden te eten en vaak kies ik dan voor een salade. Iets dat ik zomers altijd lekkerder vind dat in de winter.
  6. Ook geen onbelangrijk fijn iets van de zomer, je hebt beter licht voor het maken van foto's en video's. In de zomer is het dan ook altijd makkelijker om aan je blog en/of youtube kanaal te werken, want het beeld is gewoon zoveel beter!
  7. Mijn kruidenplantjes die goed groeien. Want laten we eerlijk zijn, zonder zon en warmte zijn kruidenplantjes ook niet vooruit te branden met het groeien.
Tja, en toen kwam ik bij nummer 8 en wist ik niets meer te bedenken. Dus het worden dan maar 7 redenen waarom de zomer leuk is. In plaats van de 10 redenen.


 Wat vinden jullie fijn aan de zomer?



Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?