Koningsdagslook inspiraties (nail-art & make-up)

Afbeeldingsresultaat voor oranje kroontje
Over een paar dagen is het weer koningsdag. De meeste mensen gaan dan totaal gekleed in het oranje. Mocht je hier nu niet van houden, dan kan je er ook voor kiezen om een nail-art of een make-up look te maken in dit thema. Zelf is dat meer mijn ding, hoewel ik dit ook meer niet dan wel doe. Op google vond ik een aantal erg mooie foto's ter inspiratie voor looks!


Laten we beginnen met de nail-art. Want zo maak je je look pas echt compleet!

Afbeeldingsresultaat voor koningsdag looks en nail arts

Afbeeldingsresultaat voor koningsdag looks en nail arts

Afbeeldingsresultaat voor koningsdag looks en nail arts

Alleen maar een nail-art is ook een beetje kaal, dus je kan ook nog voor een passende make-up look of ooglook gaan.




Deze foto's zijn vrij wazig, doordat ik ze maakte met mijn oude camera zonder HD en autofocus. Deze maakte ik jaren geleden voor mijn blog, echt nog helemaal in het begin. Maar ik vond het toch wel leuk om ze hier toe te voegen voor inspiratie!

Wat doen jullie met koningsdag? Helemaal los gaan met oranje kleding en make-up en alles of toch maar niet?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?