EOTD - Lente Ooglook

 
 De lente is al begonnen en we hebben ook al een paar warmere lente dagen gehad. Bij de lente horen frisse kleuren en hoe kan je deze beter dragen, naast in kleding, dan in een ooglook. Laatst maakte ik deze ooglook die ik echt een perfecte lente vibe vind hebben! Kijk mee naar de ooglook die ik maakte!

 
Voor deze lente ooglook gebruikte ik producten die ik al in mijn stash had liggen. Sommige van deze producten zijn dan ook niet meer te koop. Maar van al deze producten zijn vergelijkbare te vinden bij hetzelfde of bij een ander merk.

 
Ik gebruikte voor de ooglook drie oogschaduws van Catrice. Van de laatste twee weet ik zeker dat deze niet meer te koop zijn. Dit waren namelijk Limited Editions. Van de eerste kleur weet ik niet zeker of deze zich nog in het assortiment bevind.

Van links naar rechts zijn het de volgende kleuren:
540 Rose Marie's Baby
LE Neo Geisha C03 Dance In Gion
LE Metallure C01 Metalight

 
Voor mijn wenkbrauwen gebruikte ik de Essence Little Brow Monsters eyebrow mascara. Eerlijk is eerlijk, het is een goed product, maar ik werk liever met een poeder voor mijn wenbrauwen. Vind ik toch net wat netter werken. Deze oogschaduwbasis van Catrice is echt een aanrader. En als laatst gebruikte ik een wit potlood van Essence op mijn waterlijn. Deze is ook een LE van de Winter? Wonderful! collectie.

 
En de laatste items die ik gebruikte, voor we doorgaan naar de complete look, zijn nepwimpers van Eyelure in nr 020 Naturals met daarbij een handig wimperpincet en mijn favoriete Essence mascara.
 
 
Dit is de look geworden. Zelf vind ik deze erg mooi geworden en zeker een look die ik vaker zal dragen. Hier had ik nog geen nepwimpers opgedaan. Op tweederde van het ooglid heb ik de zachtroze kleur aangebracht. In de arcadeboog en in de buitenste ooghoek de paarse kleur en onder de wenkbrauw de wit/gouden highlighter. 

 
 En dit is de look met de nepwimpers. Dit vind ik toch net wat meer effect hebben dan zonder de nepwimpers. Echt een erg mooie lente look die ook nog eens niet moeilijk om te maken is.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?