Budget Tip! - Action Shape & blush palette

 
De laatste tijd zie je steeds meer paletten verschijnen voor te shapen. Zo ook bij de Action. De Action heeft weer een aantal nieuwe producten in het assortiment, waaronder twee shape palette. Een van deze palette liet ik jullie al eerder zien, namelijk het Max & More blush & contour palette. En vandaag laat ik jullie het tweede shape palette zien, het Max & More shape & blush palette.
Dit palette is echt een budget tip! Voor maar €1,99 heb je echt een heel goed shape & blush palette!
 
 Het palette ziet er echt heel erg basic uit. De verpakking is van hard plastic met een transparante deksel. Ziet er goedkoop uit en in eigenlijk is dat het ook gewoon. Maar het draait immers om het product dat erin zit.

 
Ik vind het er al erg goed en veelbelovend uitzien. De pans zijn vrij groot, dus je kan er makkelijk met je kwast in. De bovenste rij zijn vier blushes. In de onderste rij vind je twee gezichtspoeders en twee shape kleuren. Er zit zelfs een soort van banana powder in. Iets dat ook een hele tijd in is geweest en wat je huid heel mooi schijnt te maken voor foto's.
 
Op de achterzijde van het palette staan de kleurnamen van de poeders. Wat mij wel gelijk opvalt is dat de kleuren niet overeenkomen met de echte kleuren. De namen zijn niet echt origineel, maar ze hebben tenminste namen. Van andere merken hebben de producten soms niet eens een naam.
 
En zo veelbelovend als het palette er al uitzag, zo is het ook. Zowel de blushes als de poeders hebben erg goede pigment. Vooral met het aanbrengen van de blush moet je hier echt opletten. Wel vind ik de blush kleuren erg mooi. Ook de gezichtspoeders zien er goed uit. De eerste kleur is zowat precies mijn eigen huidskleur. Maar de donkerste kleur is echt veel te donker voor mij. Zelfs om mee te shapen. Maar alsnog goed te gebruiken als oogschaduw kleur. Alle poeders zijn overigens compleet mat, zonder ook maar een shimmertje erin. Dit vind ik heel erg fijn, want daardoor kan je een heel natuurlijke look maken zonder teveel glans.
 
 Dit shape & blush palette is echt een super aanrader. En voor de prijs van €1,99 hoef je deze zeker niet te laten liggen. De laatste tijd vind ik dat Max & More steeds weer wat betere producten in het assortiment krijgt!

Dus koop zeker dit palette als je in de buurt van de Action komt!






Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?