Budget Look-a-like tip: Max&More Highlighters

 
Ik had op een aantal beautyblogs en youtube al veel goede verhalen gehoord over deze highlighters van Max&More. Zo zouden ze heel goed gepigmenteerd zijn en exacte dupes zijn van de shimmer bricks van Bobby Brown. Toen ik toch in de buurt van de Action was, besloot ik een kijkje te nemen of deze nog in het schap lagen. En ze lagen er nog, ondanks de hit die ze inmiddels overal zijn. Maar zijn ze ook echt zo goed als iedereen zegt?


Ze hadden er best nog wel wat van deze highlighters liggen. Waarschijnlijk was het schap pas aangevuld. Ik koos als eerste voor de highlighter in 02 Pink, omdat ik deze er het mooist uit vond zien. Maar uiteindelijk besloot ik toch ook maar de 01 Nude mee te nemen. Hoewel ik vreesde dat deze echt veel te donker en te oranje voor mij zal zijn.

 
De verpakking ziet er op zich prima en goed uit. Niet te veel opsmuk qua verpakking, maar voor mij hoeft dit ook niet zo zeer. De highlighters zien er al mooi uit. Dan kan een simpele verpakking ook prima.

 
Links is de highlighter in 01 Nude en rechts in 02 Pink. Niet echt verrassende namen, maar dit heeft de make-up van Max&More ook nooit. Wel vind ik dit er echt al veelbelovend uitzien. Maar ja, ik kan er pas echt iets over zeggen als ik ze heb geswatscht.

 
En zoals ik al had verwacht is 01 Nude echt goed gepigmenteerd. Maar ook echt te donker en te oranje voor mij als highlighter. Alleen de eerste twee kleuren kan ik wel goed gebruiken. Wel zijn de kleuren echt prachtig. En je kan ze apart gebruiken, maar ook samen. Ook als oogschaduw zijn ze erg mooi.

 
De highlighter in 02 Pink vind ik een stuk beter en mooier op mijn huid staan. Ik ben nu eenmaal gek op roze kleuren. Ook deze zijn erg goed gepigmenteerd en zou je zelfs als shimmer blush kunnen gebruiken. Apart vind ik de kleuren niet zo bijzonder, maar samen gemengd vind ik het een erg mooie highlighter. Wel is het een vrij koele kleur. Hier moet je wel van houden, maar ik zelf vind het echt prachtig.

 
Deze highlighters zijn echt zo mooi als overal wordt gezegd. De kleur 02 Pink vind ik toch wel de mooiste en is zeker mijn favoriete van de twee. Mocht je in de buurt zijn van de Action en ze verkopen deze nog, dan is het zeker de moeite waard om ze te kopen. En voor €0,99 per highlighter is het echt een hele goede prijs, vooral voor de kwaliteit die je daarvoor krijgt!

Reacties

  1. i like your entry! even I don't speak with dutch.
    i think it's nice blog ;)

    dellabcdella.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?