10 redenen waarom de lente leuk is

Afbeeldingsresultaat voor lente 
 De lente is weer begonnen! Hoewel het nog niet echt aan het weer is te merken, zijn er toch al wel wat warmere dagen geweest. En is het toch echt lente. Hopelijk word het dan ook snel lente weer, want de lente is een van mijn favoriete seizoenen. Daarom dan ook 10 redenen waarom de lente leuk is!

  1. In de ochtend is het weer eerder licht en hoor je ook de vogeltjes weer fluiten. Heerlijk gewoon!
     
  2. Het weer dat weer warmer wordt en een heerlijk zonnetje dat weer verschijnt.
  3. De jonge diertjes die weer volop geboren worden. Zo ontzettend schattig!
  4. Er verschijnen weer blaadjes en bloesems aan de bomen.
  5. De bloemetjes en de vlinders die weer te voorschijn komen. Rupsen vind ik niks, maar vlinders vind ik erg mooi.
  6. Weer bezig kunnen zijn met mijn moestuintje en kruidentuintje.
  7. De dikke kleding kan weer in de kast en je t-shirts kunnen weer tevoorschijn komen. En ook is eindelijk die dikke winterjas weer de kast in.
  8. Lekkere lange wandelingen maken met lente weer en bloemetjes en bloesem om je heen.
     
  9.  De geur die de lente met zicht mee brengt. Dit vind ik toch altijd zo lekker ruiken. Hier merk ik het altijd als eerste aan als de lente er weer aankomt. En aan de bloemetjes en vlinders die tevoorschijn komen.
  10. De lente collecties die weer in de winkels komen. Zien er altijd vrolijk en fris uit.


    Afbeeldingsresultaat voor lente
 Vind jij het ook weer heerlijk dat het lente is? En wat vind jij er leuk aan?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?