Van blogger over naar youtuber?

youtube blogger overstappen


Steeds meer bloggers doen het. En dan heb ik het over stoppen met bloggen en overstappen naar youtube. Je hoort het steeds vaker. En ja, ook ik heb erover nagedacht om van mijn blog over te stappen naar youtube.


Ik heb het wel even overwogen, om over te stappen naar youtube. Voors en tegens tegen elkaar afgewogen. En toen kwam ik toch tot de conclusie dat bloggen mij veel meer ligt. En ik ben ook niet iemand die met de grote stroom meegaat. Dus dat als iedereen stopt met bloggen en overstapt naar youtube, ik dit ook doe. Ik blijf toch veel liever bloggen. Een geschreven artikel ligt mij toch veel meer dan een video.

Wel ben ik meer aan de slag gegaan met youtube en heb het een en ander aan mijn youtube kanaal veranderd. Zoals de naam e.d. Zo heet mijn youtube kanaal nu Simply My Life. Hier schreef ik laatst al een artikel over. Ik heb mijn youtube kanaal nu los van mijn blog en deze staan nu niet meer aan elkaar gekoppeld. Dat geeft mij voor mijn gevoel toch ook veel meer vrijheid in het maken van video´s. Ik kan nu een grotere diversiteit aan video´s plaatsen dan voorheen. Ook heb ik in de planning staan om meer en regelmatiger video´s te maken. En tot nu toe lukt mij dat aardig. Hierdoor merk ik ook dat ik het maken van video´s steeds leuker vind worden. En dan vooral het bewerken van deze video´s.

Ik blijf gewoon bloggen, maar daarnaast ga ik ook op mijn vernieuwde youtube kanaal veel meer aan de slag met video´s.Wat niet wil zeggen dat ik nooit over zal gaan naar youtube, want ik vind het steeds leuker om video's te maken en te bewerken. Maar eerlijk gezegd vind ik bloggen nog steeds het leukst!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?