Planner how-to : decoreren en planner tips



Afbeeldingsresultaat voor plannerAls er een ding is dat ik altijd gebruik voor mijn blog en ik echt niet zonder kan, dan is dit wel mijn planner. Naast dat ik werk met wunderlist voor mijn blog, gebruik ik altijd een planner daarnaast. Dit vind ik heel handig en overzichtelijk werken. En als je dan toch met een planner werkt, kan je deze net zo goed er leuk uit laten zien. Vandaag deel ik een aantal decoratie en planner tips!












Zelf koop ik altijd een heel simpele jaarplanner, deze koop ik eigenlijk altijd bij de Action. En als ik dan toch bij de Action ben, kijk ik gelijk voor wat spulletjes waarmee ik mijn planner kan decoreren.

Spullen waarmee je je planner leuk kan decoreren:
  • washi tape
  • sharpies 
  • stickers
  • stempels
Zelf gebruik ik vooral washi tape en stickers in mijn planner. Bij feestdagen en verjaardagen plaats ik altijd passende stickers. Zo doe ik bijv. voor de pasen paasstickers erbij. Dit vind ik altijd leuk om te doen en zo zie je al aan de stickers welke en wat voor feestdag of welke verjaardag het is. En je planner ziet er gelijk al een stuk vrolijker uit. Ook met washi tape kan je je planner heel makkelijk en leuk versieren. Zo kan je bijv. met de smalste washi tape de dagen markeren. Ook werk ik heel af en toe met stempels. Voor zaken die belangrijk zijn heb ik een urgent stempel die ik ooit eens bij de Action kocht.

Nog een aantal planner tips!
  • Als je zowel in wunderlist werkt als met een planner, dan is het handig om in wunderlist lijstjes te maken. Bijv. van artikelen die je nog wilt maken voor je blog. Zo kan je ze heel makkelijk en overzichtelijk bijhouden en inplannen in je planner.
  • Wanneer je iets belangrijks hebt te doen of moet doen, dan kan je dit zowel in wunderlist als in je planner zetten. Bij wunderlist krijg je dan een melding en om zeker te weten dat je het niet vergeet, zet je het ook in je planner.
  • Werk met markers, zo kan je met bepaalde kleuren werken voor bepaalde dagen of voor bepaalde dingen die je nog moet doen. Of dingen die je juist al hebt gedaan, kan je markeren met een marker.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?