Max & More blush & contour palette



 De Action heeft weer een groot aantal nieuwe producten aan het Max & More make-up assortiment toegevoegd. Waaronder het Max & More blush & contour palette. Naast dit palette zijn er nog een aantal andere nieuwe paletten en make-up producten. Ik koos dit blush & contour palette, want ik was er erg benieuwd naar of dit wel wat was!





Het Action assortiment wisselt regelmatig. Dit is ook zo met de Max & More make-up producten. Veel van de paletten die ik online bij andere bloggers had gezien, waren bij mijn Action al uitverkocht. Dus als je een van de nieuwe paletten wilt, moet je er snel bij zijn. Want ze gaan erg snel!

 
Het palette is simpel zwart met zilverkleurige letters. Eigenlijk een prima verpakking die er best goed uitziet voor een product van €1,99. De pans in het palette zijn vrij groot, hier kan je dus goed mee werken. In het palette zitten een highlighter, twee gezichtspoeders, twee blushes, een bronzer en twee contour poeders. 

Op de achterzijde van de kartonnen verpakking, die om het palette heen zit, staat een afbeelding met een korte uitleg van welke poeder waar hoort. Handig als je net begint met make-up.

Op de bovenste foto is de eerste rij poeders uit het palette en de onderste foto is de tweede rij. De highlighter is in principe een prima highlighter voor overdag. Niet te veel poespas en vrij simpel. Wat Max & More foundations noemt, vind ik meer twee gezichtspoeders. De foundation poeders hebben dan ook bijna geen dekking. Er zit vrij weinig kleur in, maar zijn prima te gebruiken als setting powder voor over je foundation. De eerste blush is een warme blush zonder shimmer erin. Een prima blush voor elke dag. Bij de bronzer en contour poeders zit veel pigment. De bronzer vind ik persoonlijk te oranje en te opvallend voor mij. De contour poeders vind ik er wel goed uitzien en deze zijn ook goed te blenden. De tweede blush in dit palette, en tevens ook de laatste in het palette, is een peachy blush. En ook prima voor elke dag.


Het is, voor de prijs van €1,99, een prima palette en ik ben er ook zeer tevreden over. Alle kleuren zijn erg bruikbaar voor elke dag. Alleen vind ik de bronzer voor mijzelf iets te opvallend en te oranje. Maar dat is persoonlijk. Het palette is zeer zeker de moeite waard. Dus mocht je in de buurt komen van de Action, neem daar dan zeker een kijkje voor dit palette!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?