Lipsticks review - Makeup Revolution & Miss Sporty

Lipproducten zijn een van mijn meest favoriete make-up producten. Toen ik laatst bij de Etos kwam, nam ik dan ook weer eens een kijkje bij de make-up schappen. Ze hebben nu sinds een tijdje bij de Etos Makeup Revolution in het assortiment en ik vond daar een van de lipsticks wel het uitproberen waard. Ook van Miss Sporty nam ik een lipproduct mee om te testen. Benieuwd of het wat is? Lees dan snel verder!





Makeup Revolution Lipstick Flashing

 
In mijn stash heb ik al een aantal lipsticks van Makeup Revolution. En daar kwam laatst de lipstick in de kleur Flashing bij. Dit is een fel roze lipstick. Erg leuk voor straks met de lente en de zomer. De lipstick heeft bovenop de dop een klein gekleurd gedeelte zitten. En een leuk detail hiervan is dat dit ook nog lipstick is. Dit deel krijg je eraf door het te draaien en zachtjes eraan te trekken. 

 
 Op deze foto kan je goed zien hoe de kleur in het echt is. Een felle roze lipstick. Ik vind dit een erg mooie kleur. De pigmentatie is erg goed en de lipstick blijft ook goed zitten. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een felle lipstick kleur!

Prijs € 1.49

Miss Sporty Instant Lip Colour & Shine Lasting Shiny Lip Colour

 
 De Miss Sporty Instant Colour & Shine is verkrijgbaar in vijf verschillende kleuren. Ik koos voor de kleur Pink Popsicle. Wel viel mij in het schap een ding op en dat was dat er niet er veel kleurkeuze was. Wel erg jammer. Pink Popsicle is een licht roze kleurtje. Wat ik erg fijn vind, is dat het een soort potlood stick is. Dit werkt altijd erg handig en snel.

 
Tja, wat kan ik zeggen over de kleur. Deze is amper te zien op de lippen. Je ziet alleen een heel licht rozige waasje. Ik heb even op internet gezocht naar de andere kleuren die in het schap lagen. En het was of een donkere dekkende kleur of een lichte en amper dekkende kleur. Had beter geweest als ook de lichte kleuren dekkend waren geweest. Wel voelt de lipcolour aan als een lipbalm en brengt makkelijk aan. Alleen het minpuntje blijft toch echt de kleur. Jammer.

Prijs €2,99

 
 De lipstick van Makeup Revolution is erg goed en kan ik iedereen zeker aanraden. En voor de prijs van €1.49 ga ik zeker nog eens een kijkje nemen bij de andere lipsticks. De licolour van Miss Sporty daar in tegen vond ik wel wat teleurstellend. Voelt aan als een lipbalm en brengt makkelijk aan. Maar voor de kleur hoef je het zeker niet te doen. Zo zie je maar hoe producten kunnen verschillen.

Wat zijn jouw favoriete merken voor lipproducten?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?