New-in: essense blushes en unicorn highlighter

 
Nu de nieuwe producten van Essence en Catrice in de schappen komen, liggen de oude producten in de kortingsbakken. En dat is natuurlijk een uitstekend moment om iets met goede korting te kunnen kopen. Nu is de ene keer de prijs een groot verschil en de andere keer is er amper verschil. Van de oude collectie vond ik er niets interessants tussen zitten, maar ik vond wel drie andere mooie producten! 

Een tip tussendoor voor als je zelf ook weleens een kijkje neemt in de kortingsbakken. De bakken zijn niet altijd even schoon, beter gezegd zijn ze vaak vies. Let dan ook op dat je handen niet onder de make-up en alles komen te zitten van wat lek of kapot is gegaan in die bakken. Ook check ik altijd of een product ongebruikt is. Vaak liggen de producten er door elkaar heen in en zijn ze vaak niet dichtgeplakt of geseald. En dus zijn veel producten al geswatsht. Let hier ook altijd op. Maar soms vind je toch nog een product dat ongebruikt is en voor een heel goed prijsje!

In de kortingsbakken tussen de andere afgeprijsde make-up vond ik deze Essence Me&My Umbrella blush. Deze was van een oude herfst LE van vorige jaar. De blush vind ik erg erg mooi uitzien en voor €1,- was het zeker een koopje.  

De blush was gelukkig nog helemaal goed en ongebruikt. Het printje in de blush vind ik er erg leuk uitzien. En ook de kleur vind ik erg mooi, een warme peachy blush. Wel zonder shimmer erin, dit vind ik toch het mooist.

 
De limited edition van Essence Winter Glow stond in het Essence schap en ik kon het niet laten daar ook een kijkje bij te nemen. De blush uit deze collectie vond ik erg mooi en besloot ik ook mee te nemen. Dit is een blush die je aanbrengt met een kussentje dat in de verpakking zit. Ook zit er op de verpakking nog een spiegeltje. Dus super handig voor onderweg. De blush is een peachy kleur met een ietwat roodachtige ondertoon. Deze lijkt erg veel qua kleur op een van mijn favoriete blushes. Deze blush was wel wat duurder, €3,59, want deze was dan ook niet uit de kortingsbakken.
 
 
En als laatste vond ik deze werkelijk prachtige Unicorns Rainbow Heart van I heart makeup. Dit is een van de nieuwste highlighters van dit merk. En je ziet steeds meer van deze highlighters komen, het is echt een trend. De verpakking, is net als de blushes van I heart makeup, een hartje. Het zilverkleurige design op het hartje heeft ook al iets van een regenboog erin. Maar de highlighter zelf is toch het mooist.

 
Deze heeft vijf verschillende pastelkleuren als van de regenboog. En de pigment is erg goed. Je zou ze zelfs nog als aparte blokjes kunnen gebruiken. Wanneer je alle kleuren mengt zie je voornamelijk het groen en blauw erin terug. Het is in ieder geval een koele highlighter, maar wel een die er erg mooi uitziet! Je moet er alleen wel opletten dat je niet te veel ervan op je kwast doet, anders loop je echt met een regenboog op je wangen.
 
Prijs €7,99

Kijken jullie wel eens in de make-up kortingsbakken bij het Kruidvat?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?