Tips voor het decoreren van je salontafel

DIY: Winter Paper Lanterns

Iets dat ik zelf altijd doe, is bij mij thuis de salontafel decoreren voor de winter en de kerst. Dit vind ik er altijd heel mooi uitzien. En als je je hele huis hebt versierd, maar de salontafel niet, dan vind ik het er altijd een beetje kaal uitzien. Daarom deel ik een paar foto's die ik vond op pinterest om jullie inspiratie te geven voor het decoreren van je salontafel.









 DIY with Candle Impressions Flameless Candles (cream pillars would be best), birch bark, twine, walnuts, and a shallow bowl. Birch bark is extremely flammable so don't forget to go flameless!
 Kaarsen doen het naar mijn idee altijd goed op een salontafel. Vooral nu het vroeg donker is, is dit extra sfeervol.

Christmas decorations
Je kan ook, in plaats van kaarsen, een lichtgevend huisje op een plateau zetten. Zet een paar kleine kerstbomen en kerstballen erbij en je hebt een gezellig tafereel.

Эклектичная квартира в Дании - Статьи - Недвижимость <a href="http://Mail.Ru" rel="nofollow" target="_blank">Mail.Ru</a>
Decoraties onder een stolp zien er altijd leuk uit. Je kan hier heel veel variaties mee maken.
 
 Great small centerpieces to place down the center of a table
 Je kan ook glazen combineren met kaarsjes. Ziet er mooi uit en je hebt het knusse van de kaarsen.




Decoreer jij ook je salontafel?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?