Foto's van de kerstshow bij Intratuin Rhoon


Laatst konden jullie al de video zien die ik maakte van de kerstshow bij Intratuin Rhoon. Maar ik maakte niet alleen deze video, ook maakte ik nog een paar foto's toen ik daar was. En aangezien het al bijna kerst is, leek het mij wel leuk om deze ook met jullie te delen. Zo kan je al helemaal in de kerststemming komen!





 
Bij de ingang waren er tussen de planten ook een aantal kerstornamenten met licht neergezet. Deze vind ik er al erg mooi uitzien.

 
Toch wel een van de mooiste foto's die ik er dit jaar maakte. Geeft een perfect kerstplaatje weer, vind ik. Lichtjes, sneeuw, toch wel echt een kerstgevoel.
 
 
Nog een foto van een molentje met een weiland erbij.
 
 
 Deze skipiste ziet er ook echt heel erg mooi uit. Mooi zoals ze de huisjes op de berg en de skibaan hebben gemaakt.

 
Nog een van mijn favoriete foto's. Dit zijn huisjes in een holle boom. Echt zo ontzettend mooi en sfeervol. Heeft ook wat eg van een bergwand, op de manier hoe de huisjes naar boven toe zijn neergezet.
 
 
En een foto van een efteling dorpje. Dit vind ik ook een hele mooie foto. De opzetting is simpel, zonder al te veel poespas, en juist daarom zo mooi. 

 
Erg leuk voor als je een tuin hebt. Dit is namelijk een lantaarn voor in de tuin.
 
 
Ook mooi voor in je tuin zijn deze lichtgevende herten en ijspegel verlichting. Je ziet nu ook steeds meer buiten decoraties met licht in NL. Erg leuk.
 
 
Mooie kleuren, als zal ik deze niet zo snel in mijn eigen kerstboom hangen. Wel vind ik de kolibries erg mooi. 
 
 
Veel koele kleuren als wit, parelmoer en ijzig blauw. 
 
En minions kunnen natuurlijk ook niet ontbreken. Leuk voor in een kinderkerstboom, maar ook leuk voor in je eigen boom. Moet kunnen vind ik. Zelf vind ik de minions met twee ogen het leukst, ik heb het niet zo op de een-oogjes. 


Alles zag er bij de kerstshow van Intratuin Rhoon erg mooi uit! Zeker een bezoekje waard!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?