Mijn kledingstijl

Afbeeldingsresultaat voor kleding
 Volgens mij heb ik over dit onderwerp nog nooit een artikel geschreven. Namelijk over wat mijn kledingstijl is. Nu ben ik totaal niet op de hoogte van alles op fashiongebied en van mij hoeft dat ook niet zo nodig. Maar toch leek het mij wel leuk om eens een keer mijn kledingstijl met jullie te delen.





 Mijn kledingstijl is van alles wat, ik heb niet echt een vaste stijl van kleding die ik leuk vind. Je vind dan ook veel verschillende kledingstukken in mijn kast. Wel heb ik dat ik vaak dezelfde kleuren mooi vind, zoals bijv. zachte pastelkleuren, maar ook donkerblauw en bordaux. Dit zijn echt de kleuren die je het meeste in mijn kledingkast tegen komt.
 Afbeeldingsresultaat voor kleding
Mijn kledingstijl zou je kunnen omschrijven als basic, klassiek en comfy. Zo heb ik een paar shirtjes met een kanten randje, maar ook een t-shirt met de minions erop. Ik vind het belangrijk dat mijn kleding fijn zit en niet dat ik het de hele dag maar goed moet lopen doen. Maar om nu echt mijn kledingstijl te moeten omschrijven is wel lastig. Eigenlijk een beetje van alles wat.

Wat is jullie kledingstijl?


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?