Kerst Shoplog 2016

 
 In de winkels ligt het alweer vol met kerstspullen en een kerst shoplog kon dus ook niet lang uitblijven. Ieder jaar koop ik een aantal nieuwe dingen erbij en zo ook dit jaar. Kijk mee naar de eerste kerstshoplog van het jaar!


 
Een klein overzicht van wat ik allemaal kocht. Een aantal hobbyspullen voor de kerst en wat decoratie dingen.
 
 
Van de kerst hobbyspullen kocht ik een paar dingen. Een glas in lood schildersetje in de vorm van een kerstbal. En twee plastic doorzichtige kerstballen met een setje erbij, zodat je deze helemaal kan decoreren naar een 3d kerstbal. Lijkt op een 3d kaart, maar dan in een doorzichtige kerstbal.

 
Ik kocht twee parelsnoeren en een witte verenboa. Beide zijn voor in mijn kerstboom dit jaar. Ik denk dat ik er van beide nog wel twee bij moet kopen, want ik denk dat ik anders te kort kom voor in mijn boom. Ik vond het wel een erg leuke combinatie.
 
 
En als laatste nog een paar kleine decoratie spullen. Een kerstman op een houten bankje en een klein houten sleetje. Daarnaast drie grote verschillende kerstsokken. En daaronder drie setjes met kleine kerstsokjes.

Alle spulletjes kocht ik bij de Action. Ik weet alleen niet meer precies alle prijzen, maar duur is het in ieder geval niet geweest. Hopelijk vond jullie het leuk om mijn eerste kerstshoplog van dit jaar te zien!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?