De parfum tag


Afbeeldingsresultaat voor getekende bloemen
Waar ik in de lente en de zomer vaak voor een bodysplash ga, kies ik in het najaar en de winter voor een parfum. Met het koude weer van die maanden vind ik een parfum altijd fijner. En naar mijn idee past een parfum daar ook beter bij. Daarom leek het mij wel leuk om de parfum tag te doen!




  • Hoeveel parfums heb je in je stash?
    Laat ik heel eerlijk zeggen dat ik dit niet weet. Ik heb er behoorlijk wat en ik ben niet echt van plan ze te gaan tellen. Het zijn er in ieder geval behoorlijk wat, zeker meer dan 40. Dit zeg ik niet om mee op te scheppen, maar ik vind het nu eenmaal fijn om lekker te ruiken.
  • Van welke geurnoten hou je het meest?
    Ik heb voornamelijk geuren met freesia, citrus en patchouli. Maar ook erg fijn vind ik de wat kruidige geuren. Zolang er geen leergeur of iets in die trant inzit kan ik het vaak wel een fijne geur vinden.
  • Heb je naar aanleiding van een tester wel eens een geur gekocht?
    Nog niet, maar dit ben ik binnenkort wel van plan. Niet voor mijzelf, maar voor mijn moeder als verjaardagscadeau. Namelijk Chanel mademoiselle.
  • Wat is de mooiste flacon uit je stash?
    Zeker weten Nina richi l'air du temps. Een vrij simpele witte flacon met gouden opdruk. Juist door het simpele vind ik deze erg mooi.
  • Wat is de duurste geur uit je stash?
    Toch wel Nina richi l'air du temps. Al heb ik nog een aantal andere geuren die ook rond deze prijs zitten. Zoals Beverly Hills Yellow.
  • Heb je ooit een geur opnieuw gekocht?
    Eigenlijk niet. Ik heb nog zoveel parfums staan die ik eerst allemaal op wil maken voor ik weer nieuwe koop. Al zijn er wel wat geuren bij die ik zeker opnieuw zou kopen, zoals een aantal van burberry. Valt het jullie ook op dat ik wel van de duurdere parfums hou?

  • Je moet al je parfums weg doen en je mag er maar één houden… Welke zou dat zijn?
    Lastig, ik heb zoveel geuren die ik lekker vind. Maar dan kies is toch voor CK One summer. Dit is eigenlijk mijn all time favoriet, echt perfect vind ik deze en naar mijn mening ook perfect welk seizoen het ook is.
 Heb jij een favoriete parfum en welke is dit?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?