Trend van het moment - Felle & aparte lipkleuren

Afbeeldingsresultaat voor make up producten lipgloss

Elk seizoen is er wel een andere trend. De trend voor deze winter en voor 2017 is niet echt iets alledaags. Namelijk felle en aparte lipkleuren. En dan niet kleuren als roze en rood. Maar juist kleuren als blauw, geel en groen.





 Kleuren als groen, geel, grijs en blauw ga je de komende tijd steeds vaker terug zien. Bij het merk makeup revolution hebben ze verschillende van deze aparte kleuren lipstick in het assortiment zitten.





Zelf vind ik dit wel een erg leuke trend. Het is wel echt iets dat je moet durven, maar ik vind het wel weer eens iets anders dan altijd maar roze, rood of nude. Zelf heb ik ook een aantal van deze kleuren in mijn stash en de donkergroene heb ik al op gehad naar buiten. Het is even wennen, maar ik vind het erg leuk. Alleen blijf ik geel maar een aparte en beetje vreemde kleur vinden.

Wat vind jij van deze trend en zou jij zo'n kleur naar buiten durven te dragen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?