Plog: Naar de Intratuin


Afgelopen week ging ik met mijn ouders naar de Intratuin bij mij in de buurt. En ik besloot van die dag een plog te maken. Mijn allereerste plog. Kijk mee naar het dagje Intratuin.












Je kan zien dat het mijn eerste plog is, want zo ben ik van een aantal dingen vergeten foto's te maken. Zoals van mijn ontbijt, wat ik had gegeten bij Intratuin en een outfit. Maar voor een eerste keer is het toch nog goed gelukt.

 
Voor mijn herfst ooglook gebruikte ik het sunset palette van max & more. Omdat de look al opvallend genoeg was gebruikte ik alleen een lipbalm.

En dit was de herfst ooglook. Hoewel ik een aantal verschillende kleuren heb gebruikt, zie je dit jammer genoeg niet terug in de look.

 
Ik ging voor een nieuw geurtje uit mijn geurenstash. Namelijk Oriental Summer van kruidvat Master parfumers. Een kruidige maar toch ook bloemige geur. Erg lekker voor nu het in de herfst weer wat kouder is. Dan vind ik zulke geuren altijd erg fijn.
 
Toen ik er achter kwam dat ik was vergeten mijn outfit op de foto te zetten, maakte ik nog snel even deze foto van de print op mijn shirt. Ik had een grijs shirt aan met daarop goudkleurige hondjes en een zwarte legging met goudkleurige nopjes aan de zijkant.

Bij deze outfit droeg ik deze goudkleurige blaadjes oorbellen. Het is immers herfst!

Speedy heeft nu een bedje (nestje) en besloot even lekker te gaan liggen. Dit vind ik er altijd zo schattig uitzien.

Onderweg naar de Intratuin bij mij in de buurt maakte ik deze foto vanuit de auto. Zal het er straks mooi uitzien met alle herfstbladeren!

Bij de Intratuin aangekomen!!!

Bij Intratuin stonden erg veel leuke herfstspullen. Zoals musjes op een dennenappel en egeltjes.

En natuurlijk sierfruit en pompoenen. Iets dat echt bij de herfst hoort. Alleen jammer dat het sierfruit zo snel rot wordt, als je het als decoratie op een schaal legt. Want ik vind het altijd erg leuk.

Deze pompoen ziet er erg grappig uit met z'n grote ogen!

Bij Intratuin waren ze ook al bezig om de kerstspullen en alles helemaal neer te zetten. Het was nog lang niet klaar en het was ook allemaal afgeschermd. Maar door een hoek die niet afgedekt was kon ik deze sneak peak maken! Ziet er al mooi uit!

Nog meer herfstdecoraties! Ziet er allemaal zo leuk uit. Witte boompjes, die je best ook voor kerst zou kunnen neerzetten. En de uiltjes en vosjes vond ik ook erg leuk.

Alvast een klein deel van de kerstverlichting. Ziet er toch wel weer mooi uit!

En ze waren ook al bezig de kerstbomen neer te zetten. Zelf wil ik nog een medium kleine kerstboom erbij kopen en ik heb al een leuke zien staan.

Kerstkransen en kerstboompjes. Die grote kerstkrans ziet er ook erg mooi uit!

Nog meer kerstbomen. Nou ja, kleintjes dan.

Goudvissen!!
En nog meer kerstversiering en kerstspullen die ze aan het neerzetten waren.

Bij de intratuin kocht ik ook nog een paar dingen. Een set microvezel doeken, een raamthermometer in een kikker (deze meet dan de buitentemperatuur), twee pakjes geurkaarsen in wintergeur en een kerstminion.

Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn eerste plog te zien!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?