DIY - creer je eigen beauty tafel

Schermafbeelding 2016-07-26 om 17.39.51
Bron


Zelf vind ik beautytafels prachtig om te zien en ik zou er dan ook graag een zelf willen hebben. Alleen komt daarbij het probleem dat ik daarvoor geen ruimte heb. Dus dan moet je toch op zoek gaan naar een alternatief voor een beautytafel. Zelf heb ik deze gevonden en ik deel graag mijn tips met jullie!

 

Om je eigen beauty tafel te creëren, hoef je ten eerste niet per se een echte beauty tafel te hebben. Je kan ook een lage kast gebruiken als beauty tafel. Zelf heb ik geen aparte tafel met een stoel ervoor als beauty tafel. Maar juist een lage kast, eigenlijk dus een beauty kast/dressoir. Maar net hoe je het wil noemen.

Om dit er dan toch nog een beetje als een beauty tafel uit te laten zien, kan je ervoor kiezen een grote spiegel op dit dressoir te zetten en daaromheen wat beauty producten. Zoals bijv. je make-up kwasten in leuke potjes en een acryl lade bakje voor je everyday make-up. Je kan er opzetten wat jij leuk vind.
Zo is het ook een leuk idee om een plateau of dienblad neer te zetten met hierop een aantal van je meest favoriete geuren. Of je zet er juist kaarsen op om het extra gezellig te maken.

e6174adb94c6e3e0d09759dd7ab1ea95
Bron
 Eigenlijk is een beauty dressoir makkelijker en handiger dan een beauty tafel. Je hebt immers je make-up tafel en de plek waar je al je make-up in opbergt in een. Zelf heb ik in mijn beauty dressoir al mijn make-up en verzorgingsproducten opgeborgen en daarboven op heb ik een soort van opmaak plekje gemaakt. Zo heb ik er een acryl bakje voor mijn everyday producten staan, een make-up spiegel en een houten plateau met een aantal geuren erop staan. 

Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik stiekem toch nog steeds graag een echte kaptafel zou willen. Zo een die je heel vroeger vaak zag. Zo een als op de onderstaande foto, maar dan niet in het wit. Prachtig toch!

Bron

 Hoe berg jij je make-up op?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?