FOTD In To The Nude

Een van mijn all-time favorite looks is toch wel de nude look. Niet te veel poespas, maar een mooie neutrale look. Ook het meest draagbaar voor elke dag. Alhoewel ik opvallende kleuren ook leuk vind, ga ik meestal voor een nude look. Voor deze FOTD gebruikte ik een aantal van de nieuwe herfst/winter producten van essence! En dit is echt een perfecte nude look geworden!






 
Voor de look gebruikte ik de volgende producten:
  • Essence Satin Touch Blush (10 Satin Coral) € 2,59
  •  Essence Camouflage 2in1 Make-up & concealer (10 Ivory) € 3,89
  • Essence Light Up Your Face Luminizer Palette (10 ready, set, glow!) € 3,99
  • Essence Contouring Eyeshadow set (01 Mauve Meets Marshmallows) € 2,59
  • Essence Rock'n'Doll Crazy xxxl Volume mascara € 2,89
  • Essence Matt Matt Matt lipstick (02) € 2,39
En dit is de look die ik met de producten maakte. Een vrij neutrale look, maar een look die perfect voor elke dag is. Een look die ik zelf erg mooi vind en waar ik zelfs complimenten over kreeg! Dan weet je in ieder geval dat de look je goed staat!

En hier kan je ook gelijk goed de dekking van de Camouflage 2in1 make-up&concealer zien. De foundation geeft een mooi egaal en mat effect. En ook worden tegelijkertijd onzuiverheden en pukkeltjes bedekt. Geeft een erg mooi effect.

De satin touch blush heeft een erg mooi patroontje erin en ook de kleur vind ik erg mooi. En nog een leuk pluspunt is dat deze blush exact lijkt op een andere blush van mij. Alleen was deze blush bijna op en werd deze niet meer gemaakt. Nu heb ik er de perfecte vervanging voor gevonden! Het is een koraal kleurige blush, die bij veel huidstinten mooi zal staan.

Contouren is helemaal hip dit najaar. Zo ook voor de ogen. Dit contouring eyeshadow palette heeft twee erg mooie kleuren, die twee koele tinten zijn. En die echt heel mooi is om een nude ooglook mee te maken. Ik heb de lichte kleur aangebracht op het gehele ooglid en de donkere kleur in de arcadeboog.

Het luminizer palette heeft drie tinten highlighter erin die perfect zijn om je gezicht mee te highlighten. Je kan de highlighters samen gebruiken of apart. Ze zien er in ieder geval prachtig uit. En laten we eerlijk zijn, je kan nooit genoeg highlighters hebben!

Als je mij al een tijdje volgt, weet je dat mijn meest favoriete make-up product lipstick is. Daarom was ik ook erg benieuwd om deze matte lipstick uit te proberen. Dit is een my lips but better kleurtje, maar dan mat. De lipstick is erg goed gepigmenteerd en blijft ook goed zitten. Echt een fijne lipstick.

Nog een close-up van de ooglook en de lipstick. De rock'n'doll mascara belooft veel volume te geven en doet dit ook echt. Ook is de mascara goed zwart, iets wat ik toch wel belangrijk vind bij een zwarte mascara.


Zelf is dit een look die ik al een paar keer heb gedragen en mooi blijf vinden. Wat vinden jullie van een nude look?

Dit artikel bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?