EOTD Totally in To The Nude

Nude looks zijn bij mij altijd al favoriet geweest. Al vanaf het moment dat ik net begon met make-up. Net als producten die je voor meerdere dingen tegelijk kan gebruiken. Catrice heeft nu een palette in het assortiment dat je zowel voor een ooglook kan gebruiken als voor je wenkbrauwen!







Het palette waar ik het over heb is het Catrice Eye & Brow Contouring Palette. In het palette zitten drie verschillende neutrale tinten die compleet mat zijn. Daarboven zit in het smalle vakje een warme highlighter die perfect te gebruiken is voor onder de wenkbrauw en in de binnenste ooghoek. Naast dat je met de drie nude tinten een ooglook kan maken, kan je er ook je wenkbrauwen mee bijwerken. Erg handig.

 
Zelf maakte ik deze look er mee. Wel moet ik erbij zeggen, dat nu ik de look zo zie, er nog best een winged eyeliner bij had gemogen. Had het geheel toch wat meer uitstraling gegeven. De look is nu wel erg nude geworden.

Wel kan je erg fijn met de poeders werken en ook de highlighter vind ik erg mooi. En voor je wenkbrauwen is het ook een erg fijn product. Dit palette heb ik in 020 But First, Hot Coffee!

Prijs € 4.45

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?