Video's, bloggen & ploggen







Afbeeldingsresultaat voor Video's, bloggen & ploggen Waarschijnlijk heb je al het een en ander kunnen merken aan veranderingen hier op Live, Life and Dream. Zo heb ik een aantal nieuwe artikelen, zoals de column, gemaakt die regelmatig terug komen op mijn blog. En zo ben ik de komende tijd van plan om nog een aantal kleine veranderingen door te voeren op mijn blog. Niets groots, maar gewoon wat kleine toevoegingen. Ook zo met video's, bloggen & ploggen.




 Video's maken
Zo vind ik het weer steeds leuker om video's te maken voor mijn blog. Ik ben dan ook van plan om de komende tijd meer video's te gaan maken voor mijn blog. Iets wat ik eigenlijk al een hele tijd niet meer gedaan heb. Maar mij wel weer leuk lijkt om te gaan doen. Dus wie weet, misschien binnenkort al de eerste nieuwe video's. Ik kan nog niet beloven dat het deze maand zal worden. Maar ik ben in ieder geval al volop bezig met het verzamelen van ideeën voor nieuwe video's.

Bloggen
Voor het bloggen wil ik niet zoveel gaan veranderen. Wel zit ik erover na te denken om een paar oude artikelen die ik voorheen op mijn blog had, nieuw leven in te blazen. Zoals bijv. Picture Moments. Hier liet ik een paar jaar geleden, elke laatste dag van de maand, zien wat ik die maand had beleeft/gedaan. En ook om een aantal nieuwe namen te maken voor steeds terugkerende artikelen.

Ploggen
Iets wat ik de laatste tijd steeds leuker begin te vinden is plogs kijken van andere bloggers. En het begint toch ook wel een beetje te kriebelen om zelf ook te gaan ploggen. Lijkt mij erg leuk om te doen en ook een leuke toevoeging aan mijn blog.

Met de meeste van deze dingen ben ik nog bezig om het een en ander uit te werken. Dus zo rond volgende maand zal ik de meeste dingen gaan doorvoeren op mijn blog.


Mocht je nog ideen hebben voor artikelen, video's en de plog, laat deze dan achter bij de comments. Want zo weet ik ook wat jullie leuk vinden om terug te zien op mijn blog en in video's!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?