Musthaves die je echt in huis moet hebben!

Zelf heb ik een aantal favorieten musthaves voor in huis/kantoor/met diy's maken. Dit zijn echt van die dingen die altijd van pas kunnen komen en gewoon erg handig zijn om in huis te hebben. Dus vandaag deel ik met jullie mijn musthaves die echt in huis moet hebben!

 

  • Tangetjes
    En met deze tangetjes bedoel ik de kleine tangetjes die je ook gebruikt om sieraden mee te maken. Ze worden ook wel preciesie tangen genoemd. Maar naast dat je ze kan gebruiken om sieraden mee te maken, zijn ze ook handig voor kleine zaken in en om het huis. Bijv. om een dik stukje ijzerdraad met om te buigen, spijkertjes ergens uit te halen en noem maar op. En doordat ze zo klein zijn, nemen ze ook niet veel ruimte in. Terwijl je ze voor zowel diy's als voor andere dingen kan gebruiken. Dus zeker erg handig om in huis te hebben
 http://www.kralenshop.com/index.php?item=set-6-mini-tangetjes-__--8cm-lang&action=article&aid=2690&lang=nl




  • Plakrollers
    Dit zijn echt de beste vervangers voor lijmstiften. Deze lijmrollers zijn te koop bij de Action en lijken op de rollers waar correctievloeistof inzit. Ik heb nu al een tijd deze lijmrollers in gebruik en ik vind dit zoveel fijner werken dan een lijmstift of vloeibare lijm. Alhoewel vloeibare lijm altijd handig is om naast de plakrollers in huis te hebben. Maar geloof mij, als je van diy´s maken houd, dan zijn deze plakrollers echt een musthaves.
  • Markeerstiften en fineliners
    Nog twee dingen waarmee ik eens begonnen ben om ze te gebruiken en nu haast alleen nog maar gebruik om mee te schrijven en te markeren. Zelf vind ik fineliners stukken fijner schrijven dan gewone pennen. En markeerstiften zijn, vooral met bloggen, erg fijn. Zo kan je er heel makkelijk mee aanstrepen wat je al heb gedaan of er juist dingen met markeren die nog gedaan moeten worden.
 Wat zijn jullie all time favoriete musthaves?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?