Freedom Pro Blush & Highlight palette

 
Net als het Freedom Pro Cream & Highlight palette kocht ik ook een blush palette toen deze in de aanbieding waren bij het Kruidvat. Deze keer laat ik jullie het Freedom Pro Blush & Highlight palette. In dit palette zitten 6 warme blushes en twee highlighters.


 
Net als het highlighter palette heeft ook het blush palette een glanzend zwarte verpakking met witte opdruk. Blijft er toch mooi uitzien, al zie je wel snel vingerafdrukken op het palette. Maar het gaat om de binnenzijde, niet waar?

 
Ook dit palette heeft weer een grote spiegel in de deksel. Deze is gemakkelijk te gebruiken als je het palette mee op reis heb en geen losse spiegel bij de hand hebt. Of als je even snel je blush wilt aanbrengen.

 
Aan beide zijde zitten drie blushes en in het midden twee highlighters. Ik vind het zo op het gezicht erg mooie kleuren, al lijken sommige kleuren wel erg oranje ondertonen te hebben. En meestal staan deze mij niet zo goed. We zullen het zien bij de swatsches.

 
De bovenste foto is de linker rij blushes. Vooral de eerste kleur vind ik erg mooi. De middelste zijn de highlighters, die ik echt prachtig vind. En die je ook nog prima als shimmery blush zou kunnen gebruiken, als je daarvan houdt. De derde is de rechter rij blushes. Deze hebben toch wel iets oranje in zich. De eerste vind ik ook van deze rij de mooiste kleur. In ieder geval zijn alle blushes en highlighters in dit palette erg goed gepigmenteerd.

 
Een erg mooi palette met warme blushes en werkelijk twee prachtige highlighters. En voor de prijs zeker meer dan waard!

Prijs €8,-

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?