Tip - nepwimpers opbergen in pillendoosje

 

 Ik heb vandaag voor jullie een erg handige opbergtip voor nepwimpers in je stash. Als je je nepwimpers bewaard in de doosjes waarin je ze koopt, dan neemt dit vaak veel ruimte in. Maar ik heb een oplossing die juist ruimte bespaart.






 
Berg je nepwimpers op in een pillendoosje. Inderdaad, die doosjes waar je normaal medicijnen in doet. Je hebt de platte medicijndoosjes, deze zijn te koop bij o.a Xenos en de Action. De pillendoos waarin ik mijn nepwimpers opberg is juist een torentje. En neemt dus nog minder ruimte in beslag dan de platte pillendoos. Dit omdat dit torentje juist alle bakjes op elkaar heeft, in plaats van naast elkaar. De variant die ik heb was het pillendoosje dat mijn oma altijd gebruikte voor haar medicijnen en is bij de Apotheek gekocht. En is ook een stukje duurdere dan die van de Xenos of Action. En ik gebruik deze nu voor mijn nepwimpers. Vakjes goed schoon gemaakt en nepwimpers erin.

Nog een tip. Leg onder je nepwimpers kleine kaartjes met daarop de namen van de nepwimpers. Of plak deze op het dekseltje. Zelf heb ik dit niet gedaan, maar is wel handig als je exact wilt weten welke nepwimpers je opdoet, voor bijv. een tutorial.


Lijkt jou dit wat of bewaar je je nepwimpers liever in de doosjes?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?