Max & More Contour Palette

 
Een tijdje geleden zag ik bij de Action in het make-up schap een aantal nieuwe items liggen, waaronder dit contour palette. Ik was wel benieuwd of dit contour palette wat was en besloot deze te kopen. En vandaag het oordeel erover, is het wat of niet?


 
Het palette zit verpakt in een kartonnen doosje met wat informatie op de achterkant. En om heel eerlijk te zijn lees ik nooit de achterzijde. Het palette dat uit het doosje komt is zwart glanzend en ziet er best goed uit. Door het kleine venstertje kan je al de contour kleuren zien zitten.
 
 
In de deksel zit, naast een klein spiegeltje, dit info plaatje over wat je waar moet aanbrengen. Erg handig voor als je net begint met make-up of voor wanneer je zeker wilt zijn dat je het op de goede plek aanbrengt.
 
 
In het palette zitten een contour, een bronzer, een shape en een highlighter poeder. De contour poeder heeft een koele ondertoon en de bronzer heeft een warme ondertoon. De shape poeder is vrij licht, voor mij is deze bijna hetzelfde als mijn huidstint. De highlighter bevat een lichter shimmer en is op mijn huid vrijwel niet te zien omdat deze erg licht is. De pigment van de poeders is erg goed, alhoewel de shape poeder iets zachter en kruimeliger is dan de andere poeders. Voor een palette van €1,99 ziet dit er zeker goed uit. 

 
Ik vind het een erg fijn contour palette, waarvan de pigment goed is en ook nog eens erg fijn werkt. En voor die €1,99 hoef je dit palette zeker niet te laten liggen bij de Action.

Heb jij dit contour palette al of ga je deze kopen? Ben benieuwd wat jullie van dit contour palette vinden!

Reacties

  1. Ik heb dit palette ook en voor die prijs is deze zeker top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het een tijdje geleden gekocht en vond het goed Wauw het nog eens kopen maar niet meer gevonden wel jammer

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?