Review - Wella Eimi Producten

 
 Wella Professionals heeft een tijdje geleden hun lijn uitgebreid met de Wella Professionals Eimi producten. De Eimi collectie bevat 29 producten, waarvan ik er zes review. Waaronder de erg populaire sugar lift. 

 Wella Eimi Flexible Finish Spray (zonder drijfgas)
 
De meeste finish sprays zijn met drijfgas. Maar de flexible finish spray die ik heb is er een zonder drijfgas. Dit vind ik veel fijner werken dan de sprays met drijfgas, omdat finish spray met drijfgas altijd zo'n vervelend bij geurtje heeft. En daar heb je met deze van Wella totaal geen last van. En toch werkt deze net zo goed als de 'normale' variant. Mijn haar blijft goed in model en het heeft een vrij neutrale geur. Iets wat ik altijd wel erg fijn vind. En nog een pluspunt is dat je haar met deze finish spray niet 'krokant' word, wat ik nog weleens heb met finish spray met drijfgas. Een erg fijne finish spray en is voor lichte fixatie en beschermt daarnaast ook nog eens tegen uv-stralen van de zon. Top!

 
De flacon heeft dus niet de standaard spray kop die je zo verwachten bij een finish spray. Maar zit juist in een pompflacon. Wat overigens prima werkt.


Wella Eimi Glam Mist Glansspray
 
Wanneer je je haar een prachtige glans wil geven, kan je daarvoor de glam mist glansspray gebruiken. Deze zit, in tegenstelling tot de finish spray, wel in een flacon met drijfgas. Dit vind ik bij glansspray nooit zo'n probleem. De glansspray belooft naast een duizelingwekkende glans, je haar ook te beschermen tegen vocht en uv straling van de zon. Duizelingwekkend is de glans niet, maar wel erg mooi. Geeft net dat beetje extra aan je haar, zonder het er vettig uit te laten zien. En inderdaad, je haar word ook beschermd tegen vocht, want meestal pluist mijn haar als het buiten best wel vochtig is. Maar nu had ik daar totaal geen last van. Echt erg fijn.
 

 Wella Eimi Perfect Setting Light Setting Lotion Spray
 
Wanneer je warmte in je haar gaat gebruiken, is het altijd handig om je haar te beschermen met een speciaal product hiervoor. Ook als je het gaat föhnen. Deze light setting lotion spray beschermt je haar tijdens het föhnen tegen de hitte en zorgt daarnaast voor volume. Zelf merk ik echt verschil wanneer ik deze light setting lotion spray niet gebruik. Mijn haar heeft dan veel minder volume dan wanneer ik deze wel heb gebruikt tijdens het föhnen. Het volume met deze spray is erg mooi en geeft daarnaast een verzorgd uitziende glans aan je haar. De geur van de glansspray is vrij neutraal.
   

 Wella Eimi Ocean Spritz (zoutspray voor strandtextuur)
 
Het is nog lang niet zo warm dat je al naar het strand kunt, maar dat wil niet zeggen dat je niet alvast beachy lokken kan maken. Met de ocean spritz kan je heel makkelijk en snel je haar die typische golven geven die je haar ook krijgt wanneer je in de zee bent geweest. Het enige wat je hoeft te doen is er wat van te sprayen op je haar en met je vingers te modelleren. De spray bevat natuurlijk mineraalzout, iets dat beter voor je haar is dan puur zeezout. De spray beschermt je haar ook tegen uitdrogen en, net als bij de andere producten, ook tegen uv stralen. Heeft een frisse, verzorgende geur.
 

 Wella Eimi Sugar Lift (suikerspray voor volumineuze structuur)
 
Een erg populair product is de Sugar lift. En inderdaad, zoals de naam al zegt, is dit een spray die verrijkt is met suiker. Dit zorgt voor lift, structuur en glans in je haar. En ik begrijp wel waarom dit product zo populair is. De sugar lift zorgt voor volume en glans in mijn haar. En ook met mijn haar in model brengen bleef dit de hele dag goed zitten. Echt een fijn product met een frisse, iets zoete geur.


Wella Eimi Thermal Image Heat Protection Spray
 
 Deze heat protection spray bestaat uit twee fasen, die je voor gebruik eerst goed moet schudden. De 1e fase voedt het haar en beschermt het tegen hitte tot 220 graden. Fase 2 maakt het haar zacht en glad. Dit is een van mijn favoriete producten inmiddels geworden. Mijn haar word er heel zacht en goed doorkambaar van en geeft ook nog eens een erg mooi volume. Die in combinatie met de finish spray er goed blijft zitten in mijn haar. De geur is fris en verzorgend.

 
Over alle zes de producten die ik gereviewd heb, ben ik zeer tevreden. De producten werken erg goed en werken erg fijn. De producten zijn zeker weten aanraders!!

Prijzenlijst

  • Wella Eimi Flexible Finish Spray (zonder drijfgas) € 14,99
  • Wella Eimi Glam Mist Glansspray € 13,99
  • Wella Eimi Perfect Setting Light Setting Lotion Spray € 13,99
  • Wella Eimi Ocean Spritz (zoutspray voor strandtextuur) € 15,99
  • Wella Eimi Sugar Lift (suikerspray voor volumineuze structuur) € 14,99
  • Wella Eimi Thermal Image Heat Protection Spray € 14,99
De producten zijn te koop bij de duurdere salons.


Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?