Van beauty- naar persoonlijke blog.

Afbeeldingsresultaat voor blogIn Januari veranderde ik mijn blog van een beauty blog in een persoonlijke blog. We zijn inmiddels een paar maanden verder. En vandaag vertel ik jullie of het mij bevalt dat ik van een beautyblog naar een persoonlijke blog ben overgestapt.












Ik schreef een aantal maanden terug dit artikel erover. Hier gaf ik aan dat het tijd was voor verandering en ik aankondigde dat ik was overgestapt naar een persoonlijke blog.

En ik moet eerlijk zeggen dat het mij nog steeds goed bevalt, de overstap naar een persoonlijke blog. Ik liep er voorheen ook al aan te denken om dit te doen en nu vraag ik mij dan ook af waarom ik de overstap niet gewoon eerder heb gemaakt. Waarschijnlijk was ik er toen nog niet echt klaar voor. Het afgelopen jaar/anderhalf jaar heb ik dan ook dingen meegemaakt waardoor ik ook echt ben gaan nadenken over wat ik daadwerkelijk wilde. Zo overleed mijn oma op 3-1-2015 en mijn opa een jaar en zeven dagen later, op 10-1-2016. Ik ben door dit alles echt veranderd en ik merkte ook dat mijn blog niet goed meer aanvoelde. Mijn blog paste niet meer bij mij zoals voorheen. Zie het als een jas die je nog mooi vind, maar is gekrompen in de was. En dus niet meer lekker zit. Dit had ik met mijn blog en het was dus tijd voor verandering.
 
Ik heb nu dus een aantal maanden een persoonlijke blog en ik vind dit echt fijn. Eigenlijk fijner dan mijn voormalige beautyblog. Ik blog nu over veel meer dingen en vind dit ook veel fijner. Af en toe laat ik nog wat beauty artikelen voorbij komen, maar lang niet meer elke dag. Wel merkte ik de afgelopen tijd dat een paar bedrijven zijn afgehaakt omdat ik niet langer meer een beautyblog heb/ben. Ik vind het wel jammer dat deze bedrijven zijn afgehaakt, dit was ook omdat ik nu drie dagen per week post en niet meer elke dag. Maar ja, ik vind mijn persoonlijke blog die ik nu heb heel erg fijn werken en ook het drie dagen per week een artikel posten. En om dan maar weer terug naar het oude te gaan, alleen voor een samenwerking terug te krijgen, zie ik niet zitten. En ga ik dus ook niet doen. Ik vind dat je ten alle tijden moet dan wat voor jezelf goed voelt en niet wat anderen van je willen.

Dus om een lang verhaal kort te maken, ik ben erg blij dat ik nu een persoonlijke blog heb!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?