Paas Nail-art - stap voor stap



Pasen staat alweer bijna voor de deur. En naast al de paaseitjes en paasbrood is een paas nailart ook erg vrolijk om te maken. Zelf maakte ik een paas nailart, al werd dit meer een lente nailart. Maar de lente en de pasen horen bij elkaar, dus kan een lente nailart ook perfect voor de pasen. Vooral als je liever iets anders op je nagels hebt dan kuikentjes.
 

Kijk mee naar de nailart die ik maakte voor de pasen!


 
Voor de paas, eigenlijk lente, nailart koos ik voor een frisse minty kleur en bloemen. twee dingen die perfect bij de lente en de pasen passen. Als je het lastig vind, of geen tijd hebt om bloemen op je nagels te maken met nagellak, kan je doen wat ik ook deed. Namelijk nagelstickertjes gebruiken!

Het lakje dat ik voor de nailart gebruikte is Rimmel 878 Roll in the grass van de Rita Ora collectie. De nagelstickertjes heb ik een hele tijd terug bij mij in de buurt op de markt gekocht. Maar zulke nagelstickertjes kan je ook bij bijv. de Action vinden.

Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met de minty kleur. Dit zijn twee laagjes. Zelf vind ik het een erg mooie lente kleur.

En daarna is het enige wat je nog hoeft te doen de nagelstickertjes op je nagels te plakken zoals je ze erop wilt hebben. Je kan ook meerdere kleine stickertjes bij elkaar plakken, zoals ik heb gedaan. Daarna nog een topcoat eroverheen en klaar is je lente/paas proof nailart!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?