Kennen jullie mijn nieuwe facebook groepen al?

Als ik op facebook kom om wat te plaatsen in op een van pagina's die ik heb voor mijn verschillende blogs, zag ik altijd verschillende facebook groepen. Zelf zit ik al bij een aantal facebookgroepen, maar het begon toch te kriebelen om zelf ook een facebook groep te maken. En dus maakte ik niet één, maar vier facebookgroepen, elk over een ander onderwerp.

Maak kennis met mijn facebook groepen!


De facebook pagina's die ik al had zijn voor:

 En sinds kort heb ik nu dus vier facebook groepen:
  • Live, Life and Dream
    Deze groep is het verlengde van mijn blog. Het is een openbare groep waarop je tips kan delen en elkaar op de hoogte kan houden van leuke acties omtrent beauty, lifestyle, fashion en nog veel meer.
  • Make It Christmas Time
    Ook deze groep is het verlengde van mijn kerstblog. Het is een openbare groep
    waar je van alles over de kerst kan plaatsen. Van DIY's tot tips en recepten. Kortom van alles wat met de kerst en de feestdagen te maken heeft.
     
  • Do It Yourself Projects
    Deze groep is voor, zoals de naam al zegt, DIY projecten. Omdat ik zelf erg graag creatief bezig ben en graag diy's maak, leek het mij leuk om een groep te maken waar een ieder zijn creatieve ideeën kan delen. Deze groep is een openbare groep waarin je al je Do It Yourself projects kan delen. Als je een project deelt zet er dan de moeilijkheidsgraad bij, wat je nodigt hebt om het te maken en hoe je het maakt.
  • My Little GardenIk ben, naast al mijn andere hobby's, ook gek op tuinieren. Maar aangezien ik zelf geen tuin heb en alleen een balkon om op te tuinieren, vond ik het leuk om een groep te maken waarin je tips en dergelijke kan delen om te tuinieren op een balkon. En dus te tuinieren in het klein. Vandaar My Little Garden. Dit is ook een openbare groep voor iedereen die gek is op tuinieren, maar dit niet in een tuin kan doen. Maar juist op een balkon. Dus klein tuinieren! Deel in de groep je tips en tricks, foto's van je mini tuintje en alles wat er verder mee te maken heeft. Maar ook als je wel een tuin hebt en dit wil delen e.d ben je van harte welkom.
     
 Dus mocht je het leuk vinden, neem da zeker eens een kijkje. Lid worden kan altijd en is geheel vrijblijvend. En ik zou het zeker weten erg leuk vinden als je lid word van mijn groepen of van een er van! De linkjes ervan zijn paars dikgedrukt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?