Max Factor Marilyn Monroe Lipstick Collection

 
Max Factor komt volgende maand, in februari, met de Marilyn Monroe Lipstick Collection.Vernoemd naar en geïnspireerd op het icoon van de vroege jaren 60, Marilyn Monroe.Haar signature kleur voor lipstick was rood en dan met name de klassieke rode lipstick.De collectie bestaat dan ook uit vier prachtige roodtinten met een klassiek Marilyn Monroe tintje.

De lipstick geven een echt glamour gevoel en zien er werkelijk prachtig uit.Zelfs toen ik ze nog niet eens had geswatsht vond ik het er al erg mooi uitzien.Zelf draag ik nooit zo vaak rood en als ik al rood draag zijn het vaak de donkere rood tinten.Opvallend rood draag ik eigenlijk nooit, maar ik kon het niet laten om deze prachtige lipsticks uit te proberen.En ik moet eerlijk bekennen dat ik de kleuren toch wel erg mooi vind staan.
 
In totaal zijn er vier verschillende kleuren:
  1. Marilyn Ruby Red
    Een klassieke rode kleur
  2. Marilyn Sunset Red
    Een roodtint met een warme oranje ondertoon
  3. Marilyn Berry
    Een roodtint met een roze ondertoon, een bessen tint
  4. Marilyn Cabernet
    Een donker rood met subtiele rode shimmer
 
De lipsticks hebben een goede pigmentatie.
Wel hebben ze iets sheers in zich en zijn ze lichtjes transparant.Ook voelen de lipsticks meer aan als een lipbalsem dan als een lipstick.De geur van de lipsticks ruikt erg lekker, een combinatie tussen citrus en vanille.

Marilyn Ruby Red.
Ik had niet verwacht van mezelf dat ik dit een mooie kleur zou vinden, maar ik vind deze echt prachtig.En dat is toch echt voor het eerst dat ik dat zeg over een klassiek rode lipstick.Waarschijnlijk heb ik dan nu pas een klassieke rode lipstick gevonden die ook bij mijn huidstint past. En ook omdat deze niet zo super dekkend is.

Marilyn Sunset Red
Er zijn vast dames waarbij deze kleur met een warme oranje ondertoon prachtig zal staan.Zelf vind ik de kleur mij niet zo goed staan.
 
Marilyn Berry
Erg mooi en geeft een fris touch aan je look.Een vrij roze rood die niet al te opvallend is.
 
Marilyn Cabernet
De donkerste kleur van de vier lipsticks en ook weer een die ik erg mooi vind.De subtiele rode shimmer geven de lipstick net iets meer glans en is perfect voor een avond uit.
 
De lipsticks van de Max Factor Marilyn Monroe Lipstick Collection zijn erg prettig en voelen als een lippenbalsem aan op je lippen. Hierdoor moet je ze wel vaker bijwerken, maar zelf vind ik dit totaal geen probleem. De lipsticks zijn te koop vanaf februari bij de drogisterijen voor € 14,99. 

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd

Reacties

  1. Ik sla degene met de oranje ondertoon over want die gaat mij absoluut niet staan, de klassieke gaat even uitproberen worden maar de twee anderen wil ik zeker hebben

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?