Goed nieuws!!

Laatst had ik jullie verteld dat mijn opa met spoed was opgenomen in het ziekenhuis en op de ccu hartbewaking lag.
Sinds gisteren, 31 December 2015, ligt mijn opa op de verpleegafdeling Cardiologie.
Het vocht achter de longen is goed afgenomen, al heeft mijn opa nog wel een vochtbeperking.
Wat wil zeggen dat mijn opa niet teveel mag drinken op een dag.
Wel wordt het vocht redelijk door het lichaam zelf afgevoerd.
Ook nemen de longen weer meer zuurstof op en schijnt het ook aan de beterende kant te zijn met de longontsteking.
Wel krijgt mijn opa nog extra zuurstof door een slangetje in zijn neus, iets wat ze een brilletje noemen.
Ook wordt er verneveld, dit is met een soort zuurstof pompje medicijnen voor de longen inademen.
Lijkt op wat astma patiënten ook krijgen als medicatie, een soort pufjes word dit genoemd.

Gisteren kregen we dit te horen en ik ben er echt heel erg blij mee.
Natuurlijk is alles nog niet genezen, maar aan de beterende hand.
En blijft het altijd afwachten hoe de genezing verder verloopt.
Want de ene dag voelt mijn opa zich beter dan de andere, maar dit is ook wel logisch als je bedenkt hoe mijn opa met spoed in het ziekenhuis aankwam.

Ik hoop echt dat het zo goed blijft gaan met de genezing en dat mijn opa weer helemaal gezond mag worden!

-EDIT-
Ik zal proberen een aantal keer per week een artikel op mijn blog te plaatsen. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat dit ook gaat lukken, maar ik kijk per dag of ik tijd heb om een artikel te maken.
De reviews zullen wel korter zijn dan jullie van mij gewend zijn, ook wegens tekort aan tijd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?