De strijd verloren.... (triest nieuws)

Ik heb geen goed nieuws over mijn opa.
Gisteren is om 14.10 uur mijn opa overleden in het ziekenhuis.
Mijn opa had een erg zware longontsteking, vocht achter zijn longen, cysten op zijn nieren en het hart dat deels niet goed meer werkte door dit alles.

Mijn opa heeft vanaf het moment dat hij met spoed werd opgenomen, op 27 december 2015, tegen dit alles gestreden en volgehouden.
Helaas kregen we, op 10 Januari 2016, tijdens het bezoekuur in het ziekenhuis te horen dat mijn opa was overleden.

Mijn ouders en ik kwamen om 14.00 uur op de afdeling en toen we binnenkwamen in het kamertje waar mijn opa lag, sliep hij.
Tenminste zo leek het wel.
Toen wij binnenkwamen blies mijn opa zijn laatste adem uit.
Alsof hij op ons heeft gewacht.
We werden door de zuster meegenomen naar een kamertje waar de dienstdoende arts ons vertelde dat mijn opa was overleden.
En om 14.10 uur werd mijn opa doodverklaard door de dienstdoende arts.

Mijn opa heeft gestreden, maar de strijd verloren....


 
  30 Juni 1932 - 10 Januari 2016
Rust zacht, lieve opa.
Je bent voor altijd in mijn hart.

Reacties

  1. Ik ben dan wel wat laat met reageren hierop. Maar heel veel sterkte met dit verlies. En dan ook zo kort nog na het overlijden van je oma. Nogmaals heel veel sterkte!! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?