Vandaag zou mijn oma jarig zijn.....

Afbeeldingsresultaat voor witte duif na overlijden
Vandaag is het 13 December 2015.
Voor ieder ander een gewone dag.
Voor mij is het een dag waarbij ik extra stil sta.
Vandaag had namelijk mijn oma jarig geweest en had mijn oma 82 jaar geworden.
Helaas heeft mijn oma dit niet meer mogen meemaken.
Mijn oma is namelijk begin dit jaar, op 3 januari 2015, overleden.
Elke dag mis ik mijn oma nog en vandaag is het toch wel een extra gemis.
Zoals ik het mooi zou kunnen verwoorden '' een lege stoel, een groot gemis''.

Speciaal dit gedicht voor mijn oma.

Afbeeldingsresultaat voor ster aan de hemel overlijden
- Jouw ster-

'S avonds ik het donker
Dan kijk ik naar de maan
En zie ik tussen alle sterren
Jouw sterretje staan

Het is de allermooiste
Hij geeft het meeste licht
En als ik dan heel goed kijk
Zie ik jouw gezicht

Ik mis je hier beneden
En denk heel veel aan jou
Zachtjes fluister ik naar boven
Dat ik heel veel van je hou.....


Vandaag zal ik een extra kaarsje branden, op mijn oma's verjaardag.
Zodat mijn oma boven kan zien dat ik nog steeds aan haar verjaardag denk en haar niet vergeten ben.
Hopelijk heeft mijn oma boven een mooi feest met de engeltjes.
 En hier beneden zal ik aan haar denken...

Oma, gefeliciteerd met je verjaardag.
Kus Marjolein

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?