Lipbalsem tag

http://makeupandbeauty.com/the-truth-about-lip-balms-how-to-make-an-educated-choice/
Nu het buiten kouder weer is en af en toe best guur met regen en wind, is lipbalsem toch wel een musthave.
Lipbalsems zijn toch wel een van mijn favoriete producten.
Laatst kwam ik de lipbalsem tag tegen en het leek mij wel leuk om deze ook te doen.
Op naar de vragen!


1. Hoeveel lipbalsems heb je?
Ik heb best wel wat lipbalsems. Naast de lipbalsems in stickvorm heb ik er ook een aantal in tinnetjes. In tinnetjes heb ik er 10 en 61 lipbalsems in stickvorm. Dus dat maakt in totaal 71 lipbalsems. Best veel nu ik het keer geteld heb. Hier zitten lipsmackers en revo lipbalsems tussen en zowel gekleurde als transparante lipbalsems.

2. Heb je zelfgemaakte lipbalsems?
Ik heb geen zelf gemaakte lipbalsems.

3. Waar berg je je lipbalsems op?
Ik heb mijn lipbalsems in mijn make-up lades zitten in een plastic mandjes. De sticks heb ik in een zwart mandje bij elkaar zitten, de lipsmackers heb ik in een lipsmackers blikje staan. Ook de tinnetjes hebben een klein plastic mandje.

4. Wat was je allereerste lipbalsem?
Goeie vraag. Ik gok dat dit een labello was, de basic variant.

5. Heb je een miskoop?
Niet echt, wel zijn er geuren bij die ik minder fijn vind. Maar deze zie ik niet als een miskoop, omdat ik ze verder wel fijn vind.

6. Wat is je meestgebruikte lipbalsem?
Mijn meest gebruikte lipbalsem is toch wel de labello varianten. Lipbalsems van labello gebruik ik al jaren en heb ik al in meerdere varianten en geuren gehad. Dus dit is toch wel mijn meest gebruikte lipbalsem.

7. Wat is je favoriete merk voor lipbalsems?
Ik heb niet echt een favoriet merk, want er zijn meerdere lipbalsems die ik erg fijn vind.

8. Wat vind je de leukste verpakking?
De lipsmackers zien er altijd wel leuk met hun verpakking. Ook Revo lipbalsems zien er leuk uit als een rond bolletje.

9. Welke was het moeilijkste om te krijgen of waar heb je het meeste moeite voor gedaan?
Ik heb niet echt moeite gedaan om lipbalsems te krijgen. Wel wilde ik altijd graag de Revo lipbalsems, maar kon ik deze nooit vinden. Toen kwam ik ze per toeval tegen tijdens het boodschappen doen bij de Plus.

10. Heb je al eens een lipbalsem opgemaakt?
Een aantal labello varianten en de dr. swaab lipbalsem.

11. Welke lipbalsems staan nog op je verlanglijstje?
Ik heb er geen op mijn verlanglijstje staan op het moment. Maar ik kijk weleens bij bijv. het kruidvat of er nog bijzondere of aparte lipbalsems tussen zitten die normaal niet in nederland te koop zijn.


Mocht je deze tag ook leuk vinden, neem deze dan gerust over!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?