Happy New Year tag


Afbeeldingsresultaat voor happy new year

 Over drie dagen is het alweer zo ver, oud & nieuw.
En verruilen we 2015 voor 2016.
Om alvast in de stemming te de Happy New Year tag!!

  • Welke herinneringen heb je aan Oud & Nieuw vieren van toen je nog klein was?

    Mooie en goede herinneringen. We vierden oud & nieuw altijd bij mijn opa en oma. Mijn oma maakte altijd ragout en had nog veel meer lekkers in huis om oud & nieuw te vieren. Dit is de eerste keer oud & nieuw zonder mijn oma, wat toch wel heel erg vreemd is en heel anders. Ik was immers altijd gewend om oud & nieuw bij mijn opa en oma te vieren en als dan ineens je oma er niet meer bij zal zijn, tja dat is dan toch wel even slikken. Vooral als straks de klok 12 uur slaat en ik mijn oma geen nieuwjaar meer kan wensen zoals voorheen. Als alles goed gaat, en de omstandigheden het toelaten, vieren we nu oud & nieuw bij mijn opa. Ook leuk, alleen is het toch niet hetzelfde zonder mijn oma erbij. Maar ik probeer er maar het beste van te maken.

  • Waar vier je dit jaar Oud & Nieuw?
    Zoals ik bij de vorige vraag al noemde bij mijn opa.

  • Oliebollen of appelflappen?
    Zelf kies is dan toch appelflappen. Of appelbeignets of andere fruitbollen. Ik vind die meestal een stuk lekkerder dan oliebollen, want ik vind rozijntjes nooit zo lekker.

  • Champagne voor jou met Oud & Nieuw?
    Ik drink geen alcohol, dus voor mij een glas kinderchampagne of Jillz 0.0%

  • Wie wens jij als eerst een gelukkig nieuwjaar?
    Ik denk wel mijn moeder, want elk jaar kijken wij samen naar het vuurwerk.

  • Wat doe jij op 1 januari?
    Mensen nieuwjaar wensen en de kerstspullen opruimen en mijn kamer weer fris maken voor het nieuwe jaar.

  • Goede voornemens, ja of nee?
    Nee, ik doe niet aan goede voornemens. Want waarom zou je oud & nieuw nodig hebben om je voor te nemen iets te gaan doen of te veranderen. Dit kan naar mijn mening het hele jaar door.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?