Belangrijke mededeling

Ik wilde jullie bij deze laten weten dat ik momenteel, door persoonlijke omstandigheden, niet veel kan werken aan mijn blog.
Er staan nog een paar artikelen online en deze zullen verschijnen op de dagen dat jullie gewend zijn om hier nieuwe artikelen aan te treffen.
Ik heb niet vooruit kunnen werken voor het nieuwe jaar, dus het kan gebeuren dat er vanaf 1 januari tijdelijk geen artikelen online komen.
Wanneer ik even de tijd heb zal ik proberen iets online te zetten, al denk ik niet dat dit gaat lukken.

Mijn opa is namelijk op 27 december met spoed opgenomen in het ziekenhuis, met vocht achter zijn longen en vermoedelijk een longontsteking.
Daarbij komt nog dat er cysten op beide nieren zijn gevonden waardoor deze niet zo werken als zou moeten en dus het vocht achter de longen niet goed kunnen afvoeren.
Het hart heeft het ook zwaar te verduren omdat mijn opa al hartpatiënt is.
Nu ligt mijn opa dus op de ccu hartbewaking.
Gelukkig is mijn opa wel bij kennis en is hij aanspreekbaar.
Ook staan en een beetje lopen gaat wel, al is mijn opa er dan wel erg moe van.
Met deze kleine vordering ben ik dan ook heel blij, maar toch hou je je hart vast elke keer als de telefoon gaat.
Gelukkig gaat het ietsje beter dan het de 27e en de 28e ging, maar het blijft nog afwachten.
Ook met het feit of de behandeling helemaal goed gaat aanslaan, omdat mijn opa al 83 jaar is.
De dokters zeggen dat ze doen wat ze kunnen, dus het is nog afwachten.

Dus jullie begrijpen wel dat ik geen tijd heb om te bloggen met dit alles aan mijn hoofd en wat ik allemaal moet doen ervoor.
Ik hou jullie op de hoogte!


-voor de pr-bedrijven die mij producten hebben gestuurd-
De producten die ik momenteel heb ontvangen te review kunnen later op mijn blog verschijnen dan ik van tevoren had doorgegeven. Een ding is zeker, er zal een review van komen alleen is het niet zeker of dat op de afgesproken datum zal zijn. Bedankt voor het begrip!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?