Feestelijk voor de feestdagen - nepwimpers

Afbeeldingsresultaat voor nepwimpersNu het buiten steeds kouder word en de herfst al in volle gang is, komt ook de winter steeds dichterbij.
En ook de kerst.
Met de kerst staan feestelijke looks altijd erg mooi en bij een ooglook voor de feestdagen passen nepwimpers er perfect bij.
Misschien nog wat vroeg, maar dan kan je alvast aan de slag gaan met het oefenen om nepwimpers aan te brengen.

Want geloof mij, dit vergt in het begin toch wel wat oefening.
Ik vond een aantal handige filmpjes voor het aanbrengen van nepwimpers!



Een erg handige video is deze van mascha van beautygloss.nl
Ook een erg handige tip om maar een halve nepwimper te gebruiken.
Zelf lukt mij nooit om een hele nepwimper echt goed aan te brengen.
Ga ik zeker eens proberen!

Ook een erg handige video.
Zelf vind ik het altijd maar een beetje eng om met een pincet in de buurt van mijn ogen te komen.
Stel je voor dat je uitschiet, zit je met het pincet in je oog.
Niets voor mij, maar wel erg goed uitgelegd.

Draag jij wel eens nepwimpers of alleen met de feestdagen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?