Wat te doen in de herfst?

Afbeeldingsresultaat voor herfst]
Het is herfst, dit kan je niet ontgaan zijn.
Het weer word kouder en ook worden de dagen korter.
Veel mensen hebben niet zo'n zin in de herfst, terwijl je in de herfst zat leuke en gezellige dingen kan doen.
Wat is nu leuk om in de herfst te doen?
Mijn tips die ik altijd erg leuk en gezellig vind om in de herfst te doen.
Mijn eerste tip en misschien ook wel de makkelijkste en simpelste.
Maak het gezellig in huis!
In de donkere maanden van het jaar vind ik het altijd erg gezellig om het huis te versieren met herfstspulletjes en kaarsen te branden.
Hierdoor wordt het binnen knusser en gezelliger en vooral met donker weer doen kaarsen het altijd goed.
Lekker knus met een kop thee erbij!
Wil je liever naar buiten, ga dan eens een boswandeling of een gewone wandeling maken.
Zelf vind ik het in de herfst altijd mooi om te zien hoe de bladeren verkleuren en hoe de natuur zicht klaarmaakt voor het najaar en de winter.
Doe iets creatiefs!
Ga aan de slag met materiaal uit de natuur, zoals herfstbladeren.
Hier kan je je leuk je huis mee decoreren.
Of kies er voor om bijv. oorbellen te maken.
Ook erg leuk en vooral wanneer de regen tegen het raam tikt en je lekker knus binnen zit bij de verwarming .
Of bedenk zelf iets creatiefs dat je kan gaan doen.
Afbeeldingsresultaat voor herfst
Wat ik zelf graag doe is foto's maken in de natuur.
En de herfst is hier uitermate geschikt voor.
De natuur is nu in vol ornaat, dus maak hier handig gebruik van!

In ieder geval geniet van het najaar en de winter!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?