I love Autumn tag

large-2 
Het is nu alweer een tijdje herfst en dit is nu ook echt aan het weer te merken.
Typisch herfstweer.
En laat ik eerlijk zeggen, de herfst is naast de winter, mijn favoriete seizoen van het jaar.
Daarom ook de I Love Autumn tag.
1. Favorite fall lip product?
 In de herfst en winter gebruik ik graag donkere lipkleuren. Dit vind ik altijd erg mooi staan in de herfst en winter en past ook perfect bij deze seizoenen.

2. Favorite fall nail polish?
Ook voor nagellak kies ik in de herfst en de winter vaker voor donkere kleurn. Vooral bordeaux en donkerbruin vind ik erg mooi in deze seizoenen.

3. Favorite Starbucks fall drink?
Ik heb geen favoriete starbucks drank, want ik kom nooit bij de Starbucks en ik geef toch liever de voorkeur aan een kop thee dan aan koffie.

4. Favorite fall candle?
 Mijn all-time favoriete herfst kaars is toch wel appel-kaneel. Deze geur vind ik gewoon zou lekker ruiken. Een erg warme geur die doet denken aan appelmoes met kaneel, mjam! En vooral met het frisse herfst weer vind ik het altijd fijn om kaarsen te branden en als het dan appel-kaneel is is het natuurlijk helemaal fijn.

5. Favorite fall scarf or accessory?
In de herfst draag ik nog geen sjaal. Ik ga eigenlijk pas echt een sjaal dragen in de winter en dan nog pas als het vriest dat het kraakt. Ik heb het gewoon niet snel koud. Eigenlijk heb ik ook niet echt een herfst accesoire.

6.Favorite Halloween movie?
Een favoriete halloween film heb ik niet, want ik hou totaal niet van enge horror films.

7.What is your favorite thing about fall?
Het meest fijne van de herfst is toch wel het veranderen van de natuur met de verkleurende bladeren e.d Eigenlijk vind ik alles aan de herfst wel fijn en leuk.    

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?