Essence Make Me Pretty Limited Edtion November

Essence Make Me Pretty
Een collectie van Essence die anders is dan we normaal gewend zijn te zien.
In deze collectie geen make-up, maar juist make-up kwasten.

Vanaf eind september t/m half oktober (België) en in november (Nederland) zal essence de trend edition “make me pretty” met een complete kwastencollectie presenteren.


Alle kwasten hebben zachte, synthetische haartjes van hoge kwaliteit.
Het aanbrengen van verschillende texturen met “make me pretty” kwasten is ideaal.
De coole grafische designs in felle kleuren maken deze beautyhulpjes tot ware eyecatchers.
De ‘musthave’ van deze collectie is de multi use eyeshadow brush, een multi-talent waarbij maar liefst drie kwasten worden gecombineerd.
Essence Make Me Pretty1

eyeshadow blender brush – € 1,99

De eyeshadow blender brush met platte haartjes is het ideale hulpje voor het blenden van oogschaduw. Met een paar gecontroleerde bewegingen heb je al een supermooie, egale finish.
Verkrijgbaar in keep cool & brush on.
Essence Make Me Pretty2

precise eyeshadow brush – € 1,89

De ronde vorm van de zachte haartjes maken het gemakkelijk om nauwkeurig oogschaduw aan te brengen. Perfect om gedetailleerd te werken.
Verkrijgbaar in eye to eye.
Essence Make Me Pretty3

multi use eyeshadow brush – € 2,99

De multi use oogschaduwkwast is de ultieme ‘musthave’ van deze kwastencollectie. De praktische tool combineert drie verschillende oogschaduwkwasten in één – een gehoekt kwastje, een sponsapplicator en een fijne arcadeboog kwast. De haartjes van het gehoekte kwastje zijn ideaal voor het aanbrengen van gedetailleerde accenten op de oogleden en wenkbrauwen, terwijl de sponsapplicator geweldig is voor het aanbrengen van oogschaduw op een groter huidoppervlak. De arcadeboog kwast gebruik je om een schaduw aan te brengen voor diepte en om de arcadeboog vorm te geven. De applicators kunnen gemakkelijk worden omgewisseld.
Verkrijgbaar in cool tools.

Essence Make Me Pretty4

eyebrow comb – € 2,59

Wow wenkbrauwen! De wenkbrauwkam met twee uiteinden is het optimale gereedschap voor het perfect definiëren van je wenkbrauwen. Met het ene uiteinde breng je gemakkelijk en precies wenkbrauwpoeder aan om wenkbrauwen te accentueren en vorm te geven terwijl het andere uiteinde wordt gebruikt voor het kammen van weerbarstige haartjes.
Verkrijgbaar in here comes the brow.

Essence Make Me Pretty5

Lip Brush – € 1,89

Mooie lippen! Vind je het lastig om een perfecte en vlekkeloze lipstick look te creëren? Dat is nu verleden tijd met de lip brush! Met de schuin afgesneden haartjes breng je de textuur heel precies aan. Voor een gegarandeerd perfect resultaat.
Verkrijgbaar in shhh, just kiss me.
Essence Make Me Pretty6

Concealer Brush – € 1,99

Undercover… de ronde kwast is een ware expert met het gemakkelijk blenden van concealer. Geen donkere kringen onder je ogen meer of ongewenste rode vlekjes en oneffenheden op je huid! Verkrijgbaar in beauty is my business.

Essence Make Me Pretty7

Powder & Highlighter Brush – € 3,39

Poederpartner! Met de uitgewaaierde, superzachte haartjes en de speciale vorm van deze kwast breng je met gemak losse of compacte poeders aan. De kwast maakt het blenden van poeder en highlighter gemakkelijk en zorgt voor een vlekkeloze finish. Verkrijgbaar in powder to the people!
Essence Make Me Pretty8

Blush Brush – € 2,99

Mooie blos. De blush brush met een speciale schuine kop en zachte haartjes past zich aan aan de contouren van de jukbeenderen voor het bijzonder subtiel aanbrengen van blush. De kwast is ook ideaal voor het creëren van schaduw en het ‘shapen’ van de gezichtscontour. Verkrijgbaar in blush up your life!
Essence Make Me Pretty9

Bronzer Brush – € 3,39

Een perfecte, natuurlijk ogende teint creëer je met deze bronzerkwast. De platte vorm en soepele haartjes nemen precies genoeg bronzingpoeder op voor een zongekuste look. Verkrijgbaar in walkin on sunshine.

Heel leuk dat Essence komt met een kwasten collectie. Ik ben zeker benieuwd naar de kwasten en ga zeker een paar kwasten aanschaffen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?