Colorescience Sunforgettable producten

 
Nu het herfst is en de zon niet meer zo fel schijnt als in de zomer, denken veel mensen dat de zon in de herfst niet meer zo schadelijk is en er dus ook geen spf gebruikt hoeft te worden.
Dit is juist fout, want ook in de herfst en de winter moet je een SPF gebruiken.
Zelfs als je de zon niet ziet, zoals in de herfst en de winter vaak het geval is, heeft deze toch een schadelijk effect op je huid.
Daarom is het dus belangrijk om het gehele jaar door een SPF te gebruiken.
Ook is het handig om make-up voor het gezicht te gebruiken met een hoge spf, zoals SPF 30 & SPF 50.
De producten van Colorescience Sunforgettable hebben dit en zijn dus ideaal om te gebruiken.
Colorescience Loose Mineral Sunscreen SPF 50

 
Zoals ik net al noemde is het altijd belangrijk om een goede SPF te gebruiken.
Dit kan niet vaak genoeg gezegd worden, omdat toch nog heel veel mensen dit vaak vergeten.
Deze loose mineral sunscreen is zowel te koop in SPF 30 als in SPF 50.
Ik gebruik altijd een factor 30 of factor 50.
 
De loose mineral sunscreen is een losse poeder die in een kwast applicator zit.
Zelf heb ik deze in de factor 50 in de kleur fair.
Dit is de lichtste kleur die er is en deze is precies goed voor mijn huid.
Vooral nu in het najaar mijn huid weer lichter wordt.
Ik heb al een vrij lichte huid en in het najaar en de winter is deze nog net iets lichter dan in de zomer.

 
Het is erg handig dat de loose mineral suncreen in een applicator met een kwast zit.
Hierdoor hoef je geen losse poeder en een aparte kwast mee te nemen.

 
De kwast schuif je uit en door ronddraaiende bewegingen met de kwast op de huid te maken, breng je het poeder aan.
Voor een ideale bescherming zou ik deze royaal aanbrengen.
Daarnaast is de loose mineral sunscreen ook nog eens 80 minuten water bestendig.
Wel is het raadzaam om regelmatig de sunscreen bij te werken voor een optimale bescherming.

Een erg fijn loose mineral sunscreen die naast het beschermen van de huid, de huid ook nog eens mooie matteert.
Prijs: Colorescience Loose Mineral Sunscreen SPF 50  €72,95


Colorescience Tint Du Soleil SPF 30 

 
De nieuwe cremefoundation van colorescience is de Tint du Soleil.
Deze foundation heeft een structuur die tussen een creme en een mousse foundation inzit qua substantie.
Maar die aanvoelt als een en uitsmeert als een cremefoundation.

Wat doet de Tint du Soleil?
- Suncare: Krachtige, minerale UVA en UVB breedspectrum zonbescherming met
   een SPF 30 van zinc oxide en titanium dioxide.
- Color: Romige en pure textuur die op een natuurlijke manier blend met de
   huideigen kleur voor een vlekkeloze, gezonde en mooie huid.
- Skincare: Een unieke mix van huidverzorgende ingrediënten zoals vitamines
   en peptides die de huid gehydrateerd en helder houden voor een frisse teint,
   vermindering van rimpels en fijne lijntjes en een gladdere huid.

Tint du Soleil is nu verkrijgbaar in 3 tinten: Light, Medium  en Tan. 
Zelf heb ik deze in de tint light.
Deze past precies goed bij mijn huidskleur.
Dus mocht je ook een vrij lichte huid hebben, dan matcht deze perfect! 

 
 Wat erg handig en hygiënisch is, is de pompflacon die de tube heeft.
Hierdoor kan je ook precies de juiste hoeveelheid doseren.
Ik gebruik meestal twee tot drie pompjes, wat voor mij de perfecte dekking geeft.
Je kan altijd nog meer pompjes gebruiken.

 
De antioxidant-rijke formule beschermt de huid en geeft pure dekking, terwijl voedende vitaminen de algehele gezondheid van de huid verbeteren.
Alleen maar goed dat je huid naast een goede dekking ook nog eens gevoed word.
 
 
Sorry voor de wazige foto's, mijn camera wilde maar niet scherp stellen.
In ieder geval ben ik erg tevreden over de dekking en de houdbaarheid op mijn huid.
De tint du soleil is goed en gelijk te verdelen over mijn gezicht en geeft een mooi mat effect aan mijn huid.
Hoewel er in de zon een mooie en subtiele glow aan mijn huid is te zien.
Ook worden oneffenheden goed bedekt, dit kan je zelf opbouwen afhankelijk van de hoeveelheid die je gebruikt.
Ik ben echt heel erg tevreden met de tint du soleil.

Prijs: Colorescience Tint Du Soleil SPF 30  €64,95 (30ml)

 
De Colorescience Sunforgettable producten zijn erg fijn en geven een mooi resultaat aan je huid.
Beide producten vind ik zeer zeker aanraders en vooral de tint du soleil is een favoriet van mij!

Prijzen:
- Colorescience Loose Mineral Sunscreen SPF 50  €72,95
- Colorescience Tint Du Soleil SPF 30  €94,95 (30ml)


Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf die zijn opgestuurd. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?