The Fairytale tag

Een tag die ik al vaak voorbij heb zien komen en nu ook zelf eens een keer ga doen is de The Fairytale tag.
Sprookjes vond ik als klein kind fantastisch en kon ik uren zoet mee zijn.
En om eerlijk te zijn vind ik disney films nu nog steeds wel leuk.
Zo heb ik laatst nog de disney film Frozen gekeken.

http://birdsandbeez.nl/wordpress/wp-content/uploads/2014/01/disneylief.jpg

Dus beter passen kan de fairytale tag niet!
Op naar de vragen!


Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?

Iedereen is mooi op zijn eigen manier. En ja ik vind mijzelf ook mooi. Ik vind een goed karakter hebben belangrijker dan dat je eruit ziet als een topmodel.

Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
Ik heb gemiddeld 8 uur slaap nodig, anders ben ik de volgende dag vaak moe of kribbig.
Dus voor mij is een goede nachtrust echt een must-have.
Assepoester: Heb je een avondklok?
Ik ga s'avonds altijd op tijd naar bed.
Het zal dan ook niet vaak voorkomen dat ik tot heel laat op blijf.

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Ik houd er erg van om buiten te zijn, in bijna alle seizoenen.
Vooral in de herfst en de winter vind ik het erg fijn om buiten te zijn en lekker lange wandelingen te maken.
De zomer is mij vaak te warm dus dan ben ik meer binnen te vinden bij een ventilator.
De lente vind ik daarentegen wel erg fijn om lekker buiten in het lente zonnetje te zitten.


Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Ik vertrouw onbekenden niet snel. Ik ben nu eenmaal niet zo dat ik iedereen gelijk vertrouw.
Eerder kijk ik liever de kat uit de boom dan gelijk toe nadering te zoeken.

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Zelf heb ik niet veel planten staan, omdat ik elke plant omgelegd krijg. En ja  zelfs een cactus overleeft niet lang bij mij.
En het is toch wel een kunst als als zelfs een cactus het niet bij je overleefd.
Het is dan ook maar goed dat de weinige planten die ik heb worden onderhouden door mijn moeder.
De Gelaarsde Kat: Heb jij huisdieren?
Ik heb een parkiet, Wibi. De meesten van jullie zullen Wibi wel kennen van de foto's en artikelen die ik voorbij heb laten komen op mijn blog.
Wibi is nu inmiddels alweer bijna 9 jaar, hij is overigens op 3 december jarig.

Vrouwe Holle: Ben je lui of een harde werker?
Zeker weten een harde werker.
Ik vind dat als je iets doet je dit ook goed moet doen en niet half.
Vaak werk ik ook lang door aan bijv. mijn blog en nu ook mijn kerstblog om alles goed te krijgen tot in de puntjes.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?